waarom kan je niet tegelijk poepen en pissen

Weet jij het antwoord?

/2500

kan ik wel

Als ik jou was zou ik dan maar eens naar de loodgieter gaan. Mij lukt het namelijk wel.

Haha, mij lukt het ook. Alleen niet als ik staand pis.

Het komt omdat de spanning die je moet maken, eerst hier en dan daar heen gaat... En altijd is het nog een klein plasje op het einde... Zo is het nu eenmaal... Waarschijnlijk is dat een instinctmatige reflex, net als een hond nog wat water nagooit om te onder te dekken...

Ik kan het ook. Toegevoegd na 44 seconden: Eerst pis ik, dan even tegelijk en dan poep ik.

Is geen probleem bij mij, maar je vraag krijgt van mij een +1 omdat ik hem kan waarderen. En als je het niet kan je hoeft niet naar de dokter toe dat er iets mis is hoor.

eerst ga je plassen omdat dat sneller loopt dan ontlasting, dan doe je even beiden totdat je plas op is en je alleen nog hoeft te poepen, natuur technisch kan het dus beide, maart misschien heb jij meer concentratie nodig op het drukwerk en plas je eerst zodat je je daarna kan focussen op poepen.

whahhaha ik kan dat ook .Moet ik nou mee met de kermis ??? als act? hihih

Geen enkel probleem mee: ik ben snel klaar als ik haast heb!

als een man staande plast lijkt het resultaat me een troep.. maar volgens mij kan iedereen dat als je gewoon op die pot zit.

Ik heb nooit problemen met tegelijk plassen en poepen. Misschien is er bij jou iets niet helemaal in orde gezien dat de anderen die vóór mij antwoord gaven er over het algemeen ook geen probleem mee hebben. Je zou je vraag eens aan een dokter kunnen stellen als je er toevallig voor iets anders bent.

omdat jij je concentreerd op 1 ding of omdat je gewoon nooit tegelijk moet

ik kan het ook wel hoor. geen probleem.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100