Sommige vrouwen kunnen spuitend klaarkomen (squirten). Waar bestaat deze substantie uit? Zweet? Plas?..?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (6)

vaginaal vocht (dit is iet wat zuur om te zorgen dat ziekteverwekkers minder kans hebben om de vrouw ziek te maken)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
probeer het een keer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet ik niet maar het smaakt in ieder geval niet lekker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
U heeft ook op GeenStijl gekeken vandaag, haha.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwelijke ejaculatie is de benaming voor het uitstoten van vocht uit de vagina of urinebuis, lijkend op de ejaculatie bij de man.

Verondersteld wordt dat het vocht afkomstig is uit de urinebuis of uit de vagina. Aangezien er bij de vrouw nog nooit structuren werden aangetroffen die een ejaculatie mogelijk maken, gaat men er in het algemeen van uit dat bij een urethrale ejaculatie vocht uit de blaas wordt geloosd, en bij een vaginale ejaculatie vaginaal vocht wordt uitgeperst door de bekkenbodemspieren.

De vrouwelijke ejaculatie is sinds de jaren 1990 een populair onderwerp geworden en deed zijn intrede in vele pornofilms, waar in nagenoeg alle gevallen een ejaculatie wordt nagebootst met urine of een geïnjecteerde vloeistof. Meestal gebeurt een vrouwelijke ejaculatie als de G-plek gestimuleerd wordt. Uit onderzoek blijkt dat het vaak om een wittige, reukloze vloeistof gaat, die wat samenstelling betreft lijkt op het prostaatvocht van mannen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooie verklaring van de vorige beantwoorder, en wellicht zou het fysiek ooit nog wel verklaard worden, maar vooralsnog:

Er zijn speciale zakjes in de handel (in ieder geval in LA en Praag) waar ongeveer 100ml vocht in kan die in de vagina ingebracht kunnen worden. Het is even wat oefenen (zo heb ik me laten vertellen) maar dan is het voor praktisch iedere vrouw mogelijk om met behup van de spieren gewoon "in het flesje" te knijpen en squirting te simuleren...

Hoop niet dat ik nou opeens een heleboel fantasietjes de grond in heb geboord, maar jullie dachten toch niet dat het echt was he?