Ben ik nu vergeertachtig? (zie uitleg)

ik had net een progamma gezien maar toen werd het reclame maar toen wist ik opeens niet meer welke progamma het was, ben ik nu vergeet achtig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee zo erg is het niet je bent er gewoon niet van bewust welk programma je kijkt als je heel aandachtig kijkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je. dat doet tv, het is vaak o mde gedachten op nul te zetten en leidt je aandacht af. soms zelfs van de tv zelf ;) (blij dat ik er geen heb)
Je bent waarschijnlijk met je gedachten ergens anders geweest en hebt daardoor niet gevolgd waar dat programma over ging. Raadpleeg de tv-gids of teletekst, en je zult je er toch wel weer iets van herinneren. Dit heeft in eerste instantie niets te maken met vergeetachtigheid, maar meer met verstrooid zijn.
Amadea
12 jaar geleden
Wel als je dezelfde vraag nog een keer stuurt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee joh waarschijnlijk was t gewoon niet iets wat je echt boeit en de reclame is ook zo lang.Zolang je nog weet wat je gisteren hebt gegeten..Wil je jezelf testen maak dan een vraag voor de volgende dag over iets wat je vandaag hebt gedaan.Schrijf de volgende dag t antwoord.Houd de antwoorden en vragen van een week gescheiden en overhoor jezelf in t weekend.Niet vergeten hoor.