Hoe kan je als vegetariër ervoor zorgen dat je voldoende proteïne krijgt?

Wat voor eten moet je binnen zien te krijgen dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tegenwoordig kun je in de supermarkt al producten vinden, die vleesvervangen. Je kunt het beste veel producten met ijzer, vitamine B +C en eiwitten. Toegevoegd na 3 minuten: De standaard vleesvervangers zijn sojaproducten als tofoe. tempeh en Vivera . Ook maakt men vleesvervangers van zuivel (bijvoorbeeld Valess) of schimmelculturen (bijvoorbeeld Quorn). Het product 'Beeter' van producent Ojah is vooralsnog alleen gebaseerd op soja, is de eerste vleesvervanger met vezels (imitatie van spiervezels in echt vlees) en wordt najaar 2010 op kleine schaal op de markt gebracht Daarnaast zijn er ook proteine shakes. Ik neem aan dat je een vegetarier bent en geen veganist? Toegevoegd na 4 minuten: proteïnen zijn dus eiwitten, zover ik weet zou je eventueel als vegetarier ook ei mogen eten, ik weet niet hoe jij er tegenover staat. Maar anders kun je de informatie wat ik hiervoor heb gegeven gebruiken. Veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100