Mag ik dit bij mijn vagina smeren?

Ik had heel erg last van lang haar tussen mijn billen dus dat heb ik vandaag afgeschoren. Vlak bij mijn vagina. Ik heb nu heel erg last bij het lopen dat er al weer kleine stoppeltjes zitten. (ik doe dit dus nooit meer) Maar het is zo vervelend want bij het lopen schuurt het tussen mijn bilnaad allemaal heel erg nu. Ik loop wel normaal zodat niemand het ziet maar daar moet ik heel erg mijn best voor doen. Zo vervelend is het. Nu was mijn vraag dus of ik een beetje baby olie of zwitsal bodymilk tussen mijn billen mag smeren om het wat gladder te maken dat het niet zo vreselijk schuurt. Mag dit omdat het in de buurt van je vagina zit? Ik hoor heel graag iets, ik heb er zo veel last van! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.5K

Antwoorden (3)

Beter kun je een katoenen zakdoek dubbelvouwen en tussen de bilnaad doen. even een lange trui aan en niemand die het ziet. Ook met babyolie of bodymilk blijf je nu de stoppels nog voelen, die blijven gewoon prikken.

Verder kun je er wel wat opsmeren tegen de schrale huid, ik zou geen bodylotion of olie doen maar eerder een vette creme als vaseline of luiercreme.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan =)
Ja hoor kan je gewoon doen.
Zolang het niet hevig geparfumeerd is zal het geen irritatie aan je vulva/ vagina geven.
Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor de olie dan bodymilk, omdat het natuurlijker is..
Aan die stoppeltjes moet je gewoon wennen, alternatieven zijn laten staan of waxen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer uierzalf, verkrijgbaar bij de dierenwinkel of boerenbond. Klink misschien raar maar helpt uitstekend tegen kloofjes irritaties etc. En er zit een soort antibiotica in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je van mij. Gebruik het voor veel dingen. Goed spul. Volgens mij heeft het Kruidvathet trouwens ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kruidvat heeft het ook hoor. Staat bij de handcreme in een grote gele pot. Je hebt er nog meer dacht ik. Fijn als je er werkt.