Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er meer mannen die terwijl ze hun vriendin omarmen hun andere hand op haar buik leggen?

Terwijl we ergens zitten (op een bank ofzo) legt mijn vriend vaak zijn ene handd op mijn buik en de andere om mijn schouders. Ik ben niet zwanger ofzo. Maar ik ben benieuwd of meer mannen dat doen en wat de psyche erachter is. Is het voor hun net zo normaal als hun han op je been?

Toegevoegd na 4 minuten:
gewoon over een trui of tshirt heen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja zeker!! Dat geeft gewoon een vertrouwd gevoel!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouwd, omdat het een natuurlijke reactie is omdat (als t goed is) ooit daar je vlees en bloed zal opgroeien.. Althans zo zie ik t..

Andere antwoorden (2)

Om je vraag te beantwoorden of er meer mannen zijn die dat doen. JA.. Ik wel in ieder geval.
Van de psyche die erachter zit heb ik geen idee, ik vind het gewoon een fijne manier om mijn vriendin te omhelzen. Ik denk ook dat er geen specifieke reden achter zit.

Ik zou zeggen dat je niet overal iets achter moet gaan zoeken. Hij zal echt niet denken dat je zwanger bent ofzo..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, mijn vriend doet dat ook altijd zo ver ik het weet vinden ze dat fijn om zo te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding