Ik heb sinds een tijdje last van mijn maag ( regelmatig opgeblazen gevoel en borrelende maag) en meer sypmthonen

nu na een paar weken is het opgelopen tot afwisselende misselijkheid ( geen overgeven ), en regelmatig vocht wat jeukt in me vagina.. verder zijn me eileiders erg opgezet? ik heb geen seks gehad dus wat kan het zijn?? iemand raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opgezette eileiders? Hoe ben je erachter gekomen dat je dat hebt? Of heb je symptomen op internet gezocht en dat er voor de volledigheid maar even bijgezet?

Antwoorden (2)

Ik weet zelf niet wat u kunt hebben, maar ik kan wel advieseren om naar uw huisarts te gaan.
Het kan een virus zijn, maar ook iets wat langer kan duren, dus bezoek in ieder geval even je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mee eens +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel raar, ik ben af en toe zo misselijk... En nu sinds 2 dagen dat ik over tollig vocht uit me vagina verlies. Het was week terug dat me arts me een maag tabletten Omeprapzol (? Ofzo) heeft toegeschreven en sinds ik dat gebruik voel ik me heel misselijk en heb ik veel druk op me baarmoeder.. Ik weet echt niet wat het is wordt er slapeloos van
De oorzaak bevindt zich vaak in de darmen, waar de vertering niet goed verloopt. Door de ontregeling van de vertering raakt ook de maag van slag en produceert te veel maagsappen (borrelende maag). Deze lopen dan in feite over naar de slokdarm, waar ze oprispingen veroorzaken.

Zeker wanneer er zich veel gas in de darmen bevindt, die zich via de maag een weg zoekt naar buiten (uw mond), kan zo'n gasontsnapping tegelijk ook wat zuur meenemen, waardoor een oprisping ontstaat.

Als de oorzaak inderdaad in de darmen moest liggen zou het ongemak in je buik (eileiders) daardoor kunnen verklaard worden. De jeuk in je vagina heeft waarschijnlijk een andere reden.
Kortom een bezoek aan de huisarts is zeker aan te raden!