Dat zijn zakjes gevuld met vloeistof, vaak op basis van siliconen... En die worden dan operatief onder de borstspier, of erboven, teneinde de hele wereld voor de gek te houden, dat je grotere borsten hebt dan in werkelijkheid...

Wil je er nog meer over weten?

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor zover mij bekend zijn er nog geen zwangerschapsimplantaten... Dus dat je voor de ogen van de wereld zwanger lijkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat ze het over borstimplantaten heeft? Er zijn ook implantaten voor in het gebit! (antwoordman)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is weer een xinix's leest niks antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dirtyminded....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D lach me dood hier
Een implantaat is een kunstwortel die in de kaak wordt geplaatst. Gemaakt van titanium een edelmetaal dat volledig geaccepteerd wordt door het lichaam. Het tandheelkundige implantaat wordt in het kaakbot aangebracht, waarna door botaangroei deze zich geheel vastzet. Normaal gesproken duurt het ongeveer zes weken totdat het implantaat helemaal vastzit, daarna kan een implantaat dienen als kunstwortel voor een kroon, een brug of zelfs een heel gebit.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
au! .... niet doen, nergens voor nodig! (tenzij je een echt probleem hebt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een lichaamsvreemd voorwerp,dat in je lichaam wordt ingebracht en kan verschillende doeleinden dienen. Als je een tandprothese hebt,kan die beter zittend gemaakt worden door een magnetische wortel aan te brengen,waar de prothese op vast klikt. Een andere situatie kan zijn dat er b.v door kanker een borst is geamputeerd,dan wordt een zakje gevuld met siliconen geïmplanteerd,dit kan ook het geval zijn als je vindt dat je te kleine borsten hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, jij bekijkt de vraag tenminste op meerdere manieren...! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit is het enige goede antwoord. Implantaten kunnen overl in het lichaam worden gebracht, dus niet alleen borstimplantaten of kunstwortel.
Zo kun je bv een implantaat in je neus krijgen, wanneer deze bv is verbrijzelt: Een kunststof plaatje of schijfje dat het neusbeen vervangt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1