Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een gat in mn kies, en het gat is best diep.. lees aub de beschrijving?

ik moet morgen naar de tandarts maar als ik ergens bang voor ben is dat het wel.
ik heb een heel diep gat in mijn kies, bijna tot mijn tandvlees heeft iemand een idee wat de tandarts aan gaat doen? en nog erger.. doet het zeer? :$ en doet de verdoving zeer?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb ook op internet gelezen dat je dan iets van wortelkanaalbehandeling krijgt? is dat zo?

Toegevoegd na 1 dag:
ik ben vandaag naar de tandarts geweest! ik was echt heeeel erg bang! maar het ging goed.. ik kreeg een verdoving dat ik wel pijn vond doen.. hij moest in mijn gehemelte, hij is toch gevuld maar over 3 weken moet ik weer komen voor een foto! ben benieuwd! bedankt voor de goede reacties's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja een verdovingsprikje doet pijn, maar geloof me iedereen overleeft het.
Zeg morgen tegen de tandarts dat je bang bent, die zal daar zeker rekening mee houden, er zijn maar weinig mensen die voor hun plezier naar de tandarts gaan en veel die tegen de eventuele pijn opzien. De tandarts is dat wel gewend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen ervaart pijn anders. Of het een wortelkanaal behandeling wordt kan niemand anders dan je tandarts je vertellen. Succes.
Denk aan iets leuks als je in die stoel zit !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het hèèl erg eng vind @naooomii1, zet je maar je mp3 op je oren met je favoriete muziek !