Ik ben net ongesteld geworden, hoe breng ik maandverband aan?

Ik ben net ongesteld geworden, en weet niet hoe je maandverband moet aanbrengen. Ik heb always met vleugels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je dit niet aan je moeder vragen?

Het beste antwoord

Een maandverband heeft aan de onderkant een plakstrook, waarmee het aan je slip kan worden vastgemaakt. De vleugels vouw je rond de randen van je slipje, zo blijven die ook plakken, en blijft het maandverband beter op zijn plaats. Het zorgt er ook voor dat je minder lekken hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel... Het heeft geholpen.

Andere antwoorden (4)

In de lengterichting in je slipje plakken en de vleugels om de rand slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak pakje open. Trek verband van hoesje af, leg tegen je vagina aan, trek broek omhoog, haal stripje van vleugels af (kan ook dat die er al af zijn), buig om slip heen... verder gaan met leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik leg dat nooit tegen de schaamstreek aan, maar gewoon in de onderbroek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wel... weet ik zeker dat hij op de goede plek zit, anders zat hij nog wel eens te ver naar achteren ofzo. De minners bedankt voor de minduimpjes maar mijn antwoord is toch echt waarheidsgetrouw hoor. Doe het al ruim 20 jaar op die manier...
Ritsuka
12 jaar geleden
Ah, op die manier. Ik kijk gewoon naar de naden in mijn onderbroek, dan weet ik ook waar ik die moet plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkte dat niet altijd omdat sommige slipjes een heel raar/scheef kruis hadden. Vandaar dat ik het op deze manier ben gaan doen. Werkt prima dus.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor het advies
maak de plakstrip los, leg hem in je slip met de vleugels naar buiten, vouw de vleugels om en plak deze aan de buitenkant van je slip vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is, staat er aan de onderkant wat "front" en "back" is.
Haal de plakstrip met de tekst erop eraf en plak het verbandje in je slip, front-kant naar voren.
Vouw de vleugeltjes om je slip.
Klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dankjewel