Ik ben net ongesteld geworden, hoe breng ik maandverband aan?

Ik ben net ongesteld geworden, en weet niet hoe je maandverband moet aanbrengen. Ik heb always met vleugels.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een maandverband heeft aan de onderkant een plakstrook, waarmee het aan je slip kan worden vastgemaakt. De vleugels vouw je rond de randen van je slipje, zo blijven die ook plakken, en blijft het maandverband beter op zijn plaats. Het zorgt er ook voor dat je minder lekken hebt.

In de lengterichting in je slipje plakken en de vleugels om de rand slaan.

Maak pakje open. Trek verband van hoesje af, leg tegen je vagina aan, trek broek omhoog, haal stripje van vleugels af (kan ook dat die er al af zijn), buig om slip heen... verder gaan met leven.

maak de plakstrip los, leg hem in je slip met de vleugels naar buiten, vouw de vleugels om en plak deze aan de buitenkant van je slip vast

Als het goed is, staat er aan de onderkant wat "front" en "back" is. Haal de plakstrip met de tekst erop eraf en plak het verbandje in je slip, front-kant naar voren. Vouw de vleugeltjes om je slip. Klaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100