Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Brandt het heel erg wanneer je Midalgan op een zere nek wrijft?

Ik heb sinds een paar dagen nekpijn en nu wil ik er wel Midalgan opdoen maar ik het het idee dat de huid hier wel teerder is dan bijv. op de rug en het dus erger zal branden. Is mijn vermoeden juist of niet?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb het helaas niet durven te proberen omdat het op mijn rug ook altijd al op het randje van irritatie (branden) zit. Ik vindt het dan ook moeilijk om een beste antwoord te kiezen, maar allebei een +

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

midalgan wordt warm, je kunt dit in je nek smeren, maar ga niet masseren en zorg dat je nek goed droog is, water zorgt ervoor dat de midalgan warmer wordt en kan zelfs brandwonden veroorzaken, haal de midalgan weg met wat olie voordat je je nek gaat wassen en was je handen na gebruik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het brandt zelfs helemaal niet. Het wordt gewoon lekker warm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik spul wat nog veel sterker is dan midelgan. Dit Wordt inderdaad gewoon lekker warm, maar er is geen gevaar voor verbranden van de huid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding