Waar kun je gratis je IQ bereken?

Ik zou graag mijn IQ willen berekenen. Maar overal op internet waar ik zoek moet je ervoor betalen. Het is dan wel de officiele test. Maar kun je ook gratis een IQ test afleggen? En onbeperkt ofzo? Alleszinds, ik zou graag mijn IQ te weten komen op een gratis manier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Ze zijn er wel maar je moet goed zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een vereniging voor hoogbegaafden. Zij bieden een korte test aan om te bekijken of je binnen hun doelgroep valt.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wanneer je die test invult krijg je aan het einde overigens niet je IQ, wel krijg je te horen of het hoog genoeg ik om lid te kunnen worden van die vereniging. En indien je dat wilt, kun je voor een bepaald bedrag een echte IQ test maken, waarbij je wel je IQ krijgt horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is je IQ niet zo hoog, anders had je onderstaande link wel kunnen vinden.
succes met testen en berekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beledigen is oook niet zo slim op deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet de bedoeling om iemand te beledigen maar om aan te geven dat het IQ dan al, niet al te hoog is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat je een grapje maakt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus bij jou kan je een iq test afnemen. Een vraag en jij weet al voldoende.....
http://www.werksite.nl/iq-test?gclid=CM7a0pzu_qsCFcyHDgodFhwLmQ

Hier kan je direct testen. Het zijn 30 pittige vragen maar wel interessant om te doen.
amc