Hoe krijg ik dikkere billen?

Ben best wel dun, maar wil dolgraag dikkere billen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je bilspieren trainen! Je wilt natuurlijk geen vette kont hebben. Als je gaat trainen worden ze mooi gespierd, en rond.

Dat is niet zomaar iets waar je op kunt trainen of eten. Elk lichaam is anders en slaat zijn vet op zijn eigen manier op. Toegevoegd na 3 minuten: als je opeens meer gaat eten kan het zijn dat je lichaam eerst vet opgaat slaan in bijv. je benen, armen. niet specifiek je billen zegmaar.

Meer eten lijkt mij.

Het is niet mogelijk om 1 lichaamsdeel specifiek dikker te maken, elk lichaam slaat het vet ergens anders op. Je kunt je billen wel wat steviger maken door bilspieroefeningen te doen. Toegevoegd na 1 minuut: Lees ook dit eens: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other Hier word uitgelegd waarom je je lichaamsbouw niet kunt veranderen.

Meer eten, veel trainen? Maar je kan niet zomaar heel veel gaan sporten en eten. Ik zou naar de sportschool gaan en daar om advies vragen.

Veel chocola eten! want daardoor worden je billen want groter en breder , maar niet denken dat chocola puiten geeft want ze geven juist meer dikkere billen dan puisten dus± veel chocola eten! Kijk naar het plaatje en zeg dat je het wilt

Minder erop gaan zitten!

veel banaan eten :P

Door trainingen als squarten kun je dikkere billen krijgen doordat je spieren daar dikker worden door de training. Dus niks aan de pil of extra eten en overal dikker worden ! Succes. Toegevoegd na 1 minuut: en idd met de juiste voedong ( voor je spieren ) Toegevoegd na 1 minuut: voeding dus

Bronnen:
Ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100