Zit er een optrimist in Westervoort??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik vermoed dat je een optometrist bedoelt. (Misschien is de optometrist in Westervoort een optimist.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het is een optometrist die alleen in positieve lenzen doet ;)
Cryofiel
12 jaar geleden
Voor mij is een negatieve lens positief.
Cryofiel
12 jaar geleden
Bekijk de wereld eens door een roze lens!

Antwoorden (2)

Als je zoekt op optometrist Westervoort krijg je in je zoekresultaten al snel een aantal opticiens.
Maar let op, de meeste opticiens hebben geen gediplomeerde optometrist in huis.
Als je zeker wilt weten dat je met een optometrist te maken hebt kun je er beter een zoeken in het BIG-register.
Voor optometristen verwijst het BIG register door naar de Optometristen Vereniging Nederland, op die site vind je een praktijkzoeker.
Kijk op de onderstaande site voor de adressen van de praktijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet heel zeker dat er in zevenaar bij de pearl een optometrist zit. Deze man is ook werkzaam in het ziekenhuis.

Oké je vroeg om westervoort maar daar weet ik het niet zeker. En zevenaar is vlakbij.

( had ik dit bij de reacties geplaatst dan had je het waarschijnlijk niet gezien.)