Tips om tijdens de herfst en donkere dagen wat zonlicht op te vangen?

Ik ben een echt buitenmens in de zomer lunch ik vaak buiten en zit ik veel huiswerk buiten te maken...Heerlijk!

Ik heb een druk leventje het werk en school is niet op de fiets te doen. Heeft er iemand tips om toch wat zonlicht per dag te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In je pauzes je warm aankleden en met je gezicht in de zon buiten gaan zitten.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Thuis kan je met een terrasverwarmer lang lekker buiten zitten in tuin of op terras. Veel cafés en restaurants hebben ook terrasverwarmers. Als je een tuin hebt kan tuinieren ook een heel goede en gezonde manier zijn om veel buitenlucht en zon te vangen. Je kunt ook een sport zoeken die je buiten doet, bijvoorbeeld roeien, hardlopen of paardrijden. Misschien heb je in je huis wel een plek waar de zon op bepaalde tijdstippen zo rechtstreeks naar binnen komt ,dat je door een raam open te zetten de zon ook direct opvangt. Probeer je pauzes op een beschut plekje buiten door te brengen of maak een wandelingetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook een daglichtlamp kunnen aanschaffen voor de hele donkere dagen dat er weinig zonlicht is. Deze lamp kun je dan bijv. op je werkplek zetten. Je hoeft er niet de hele dag voor te zitten maar een bepaalde tijd. Ik weet zo niet meer hoelang. Het is dan wel gen natuurlijk zonlicht maar het helpt wel. Vooral als er veel donkere dagen zijn is het een uitkomst.