Kun je afslankmiddelen combineren??

Hallo,
Een vriendin van mij is op dieet ze is ook wel wat aan de dikke kant dus ik begrijp dat ze dat doet, het lukt haar alleen niet zo goed daardoor slikt ze tabletten van de Hema die de eetlust verminderen en capsules van de kruidvat die helpen bij spijsvertering ofzo,,, Die pillen zagen er onschuldig uit en je mag er 9 per dag en zijn neemt er van elke maar 2 per dag maar toch maak ik me een beetje zorgen dat ze meerdere pillen combineert is het erg om die pillen te combineren of maakt dat niet uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hallo,

ik kan je zorgen begrijpen al denk ik dat het natuurlijke supplementen zijn die geen schade kunnen brengen. Toch denk ik wel dat het de doeleinden kan verstoren omdat het twee verschillende pilletjes zijn.
Het beste lijkt mij om toch 1 soort te nemen en het aantal te nemen dat er op de beschrijving staat. Daarnaast zijn er allerlei andere dingen om rekening mee te houden. Wnneer zij het oude eetpatroon gewoon blijft doorzetten, zal er ook weinig werking zijn.
Lief dat je trouwens zo je best doet voor je vriendin. Probeer haar ook op emotioneel vlak bij te staan. Succes en sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet slim om ze te combineren! Het kan zelfs gevaarlijk worden. Lees de bij sluiter voor medische informatie in verband met andere medicijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afslankmiddelen moet je niet combineren ; sterker no, afslankmiddelen moet je helemaal niet GEBRUIKEN. Tenzij je natuurlijk niet wilt afvallen, maar een eetstoornis wilt ontwikkelen of anderszins schade aan je lichaam wilt toebrengen. Heel, heel ver van blijven. Als ze niks kapot maken, slopen ze wel je portemonnee.

Eignelijk zijn er maar twee echt werkzame afslankmiddelen die je te allen tijde -zij het met mate, onbeperkt - kunt combineren om een goed resultaat te bereiken :
- minder eten en
- meer bewegen.

Succes gegarandeerd, ook op de lange termijn. En het is ook nog eens goed voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens!
Kimath
12 jaar geleden
Precies +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens. Ga uit van een NORMAAL eetpatroon, wat betreft eten, eettijden, hoeveelheden, en verminder dan de hoeveelheid koolhydraten en vetten een KLEIN beetje en ga meer bewegen.
Dan val je langzaam af maar blijft het wel weg, want dat eetpatroon kun je volhouden.
Even snel wat afvallen zet je lijf in de overlevingsstand, is niet vol te houden,e n zodra je weer normaal - helemaal niets teveel maar normaal - gaat eten kom je áán, met bonus.