Wat te doen aan slijmerige afscheiding uit penis?

Hoi,

Ik heb al een aantal weken last van een slijmerige afscheiding uit mijn penis.
Ik vond dan ook mijn penis stonk.
Maar ik dacht, als ik het elke dag onder de douche met water schoonmaak, kan het toch niet stinken?
het is me nu opgevallen dat ik het krijg elke keer als ik gedoucht heb of als ik me eenzeep rond me bovenbenen.
En dan stinkt het wel ja.

Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf?
Ik ben ook al van plan naar de huisarts te gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik zou maar even langs de huisarts gaan. Mischien is een soa testje geen verkeerd idee?
Ritsuka
11 jaar geleden
Zeker naar huisarts
Utrecht
11 jaar geleden
Kan het zijn dat je 's nachts een natte droom hebt gehad?
Oud sperma ruikt ook niet zo fris.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je leest, zie je dat ik het al weken heb...
En nee, dat heb ik nooit. (Altijd mensen met zulke opmerkingen ertussen, wat een wereld..)

Het beste antwoord

Wat is afscheiding uit de penis?
We spreken van afscheiding uit de penis als uit de urinebuis heldere of troebele vloeistof komt. De urinebuis is de opening op de top van de penis. Meestal is de oorzaak een seksueel overdraagbare aandoening.

Symptomen afscheiding uit de penis
Afscheiding uit de penis herkent u doordat uit de opening op de top van de eikel vloeistof komt. Deze kan helder of troebel zijn en het kan veel of weinig zijn.

Als de oorzaak van de afscheiding gonorroe (een druiper) is, is de afscheiding vaak etterig gekleurd en heeft een vlokkerige samenstelling, maar het kan ook helder zijn.

Als de oorzaak van de afscheiding een infectie met Chlamydia trachomatis is, is de afscheiding vaak minder dik dan bij gonorroe. De afscheiding kan gepaard gaan met pijn, die ’s morgens vaak het hevigst is. Plassen kan eveneens pijnlijk zijn of een irriterend gevoel veroorzaken. Bij ongeveer 50% van de urinebuisinfecties is de oorzaak Chlamydia.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wanneer naar de huisarts?
Als u last heeft van afscheiding uit de penis is het altijd raadzaam een bezoek te brengen aan uw huisarts.

Wat kunt u er zelf aan doen?
Als u eenmaal last heeft van afscheiding uit de penis kunt u er zelf weinig aan doen.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is slijmerige, transparante afscheiding, maar ik heb geen pijn bij het plassen.
Kunnen bovengenoemde soa's behandelt worden met Antibiotica?
Want nu wordt ik toch wel een beetje ....
fremar
11 jaar geleden
De normale behandeling is met antibiotica,raadpleeg spoedig uw dokter...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts.

Andere antwoorden (1)

bezoek de huisarts. de genoemde klachten kunnen onder andere duiden op een soa
AlphaLimaSierra