Door mijn lichaamsbouw zijn (naar mijn mening) mijn ribben té goed zichtbaar, kan ik hier bepaalde spiergroepen omheen trainen om ze weg te werken?

*Het komt zeker niet doordat ik te weinig eet, ik heb het wel eens bijgehouden en ik eet als 18jarige jongen (1,72m) gemiddeld aan 4500 Kcal op een dag.

Dus mijn vraag of hier bepaalde spiergroepen zitten die ik kan trainen, met indien mogelijk bijbehorende oefeningen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan je buitenste schuine buikspieren trainen (buitenste obliques). Oefeningen daarvoor zijn de Bench crunch en de Side crunch.

Hoe je die oefeningen correct kan uitvoeren kan je lezen in de bron:

Toegevoegd na 5 minuten:
Op de afbeelding kan je zien waar de 'buitenste obliques' zich bevinden (obliques externus).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

4500 klinkt best vveel voor mij maar dat maakt even niet uit. Maar waarschijnlijk als je geen aanleg hebt om spieren te krijgen zul je ze ook niet zo snel krijgen en aangezien jij niet eel weegt en dus niet veel vet hebt (waarschijnlijk) zul je ook minder aanleg voor spieren hebben ik heb precies hetzelfde probleem namelijk.