Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden mensen besneden ?

Waarom ? Ik zag vroeger veel mensen bij de voetbal die besneden waren gewoon Nederlandse afkomst. Hoe zal dat kunnen ? Want ik ben zelf niet besneden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het is hygiënischer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hygiene, of vanwege geloof. Joodse jongens worden ook besneden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is schoner, daar hoef je echt geen buitelander voor te zijn.

Mijn ex was ook een besneden Nederlander, God wat was ik er blij mee toen ik 'hem' ging vergelijken met ex-vriendjes.

In de toekomst als ik een zoon krijg overweeg ik hem ook te laten besnijden.. (Zeg ik het zo goed?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat die jongen dat zelf bepalen!!
Bij nederlanders is een te kort toompje vaak de reden... Bij anderen vaak geloof...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist. Als alles moet worden weggesneden in verband met "hygiënischer", blijft er van een mensenlichaam niet veel over...
- ivm geloof van de ouders. De koran en tenach schrijven voor de de jongetjes besneden worden
- hygiënisch oogpunt, een besneden penis is makkelijker schoon te houden, de vrouw heeft ook minder kans op baarmoederhalskanker als haar partner besneden is
- Medisch, soms is een besnijdenis noodzakelijk omdat bijv. de voorhuid te strak is, dat kan er pijnlijk zijn bij een erectie. Besnijdenis is dan een uitkomst uiteraard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ouders die niet willen dat hun zoon later gaat mastuberen, maar dat kun je ook onder religieuze redenen rekenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding