Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je erachter of iemand je in je slaap geslagen heeft?

Ik heb de hele dag al pijn in mijn kin, alsof een huisgenoot me er tegen aan gemept heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ben je het zelf niet geweest in je slaap, of dat je hebt gestoten aan een nachtkastje of de rand van je bed.

Aan je huisgenoot vragen of deze geen pijn heeft aan zijn hand!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
:)) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol :-P +1 :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord, hij had geen pijn aan zijn hand; misschien toch ergens aan gestoten...

Andere antwoorden (8)

Vragen aan je huisgenoot misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het laatste wat je je herinnert is dat er iemand je heel hard op je kin sloeg, en daarna een tijdje niks meer, dan ben je waarschijnlijk buiten westen geslagen. Geloof me, dat vergeet je niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien was het een poging van een geest om je van de droom te beroven en vocht je voor je leven en werd je geleviteerd en toen je zag dat je boven de grond hing, viel je naar beneden op je kin...

Zou dat niet net zo plausible zijn als jouw verhaal...

Verhalen zijn niet waar, anders zouden ze wel anders heten...

Toegevoegd na 3 minuten:
Geloof me, je zou echt wel wakker geworden zijn als het waar is wat je denkt, zo werkt het systeem nu eenmaal als er echt wat gebeurt, wordt de chauffeur snel naar de auto geroepen...

(Zie chauffeur en auto analogie van XiniX elders op GV, indien je niet meteen weet wat ik bedoel hiermee)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het best is om een verbogen camera neer te zetten met infra rood functie wil je het zeker weten. Je klachten kunnen ook van een slaap stoornis afkomen. Lig je misschien op de tocht? Dat zou ook nog een oorzaak kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem wat gips en neem een afdruk van je kin.
Kijk bij je huisgenoot zijn handen of de afdruk past met de vorm in je kin.
JA= geef hem een rotsschop
Nee= ge twijfelen aan je verstandelijke vermogen.

Of laat een DNA test doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wakker worden!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sla hem op zn kin en zeg dat het een vergelding van vanacht was! Als jij schuldbewust kijkt dan had je gelijk, als het onterecht was krijg je waarschijnlijk een klap terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je sowieso beter een andere kamer zoeken, als je je huisgenoot hiervan meteen verdenkt. Ik bedoel, he tis niet echt blijk van goed vertrouwen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding