Ik heb nu al twee weken griep, zou het ook wat anders kunnenzijn?

Symptomen:
Moe
Hoofdpijn
Duizelig/evenwichtstoornis
Oorpijn

GEEN koorts!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er heerst een griep met deze klachten. Mijn dochter (14) is net weer naar school gegaan na 3 weken ziek te zijn geweest. Volgens dokter kon je weinig anders doen dan in bed te gaan liggen en het gewoon uitzieken

Je zou pfeifer kunnen hebben. Heb je ook opgezette klieren? (bultjes in je hals) even bloed laten prikken dan weet je meer..succes!

Ga toch naar de dokter, twee weken daar moet je niet met blijven rondlopen dat kan chronisch worden. Toegevoegd na 1 minuut: Kan gewoon stress zijn, maar dan moet je er toch iets aan doen.

Je schijnt griep te kunnen hebben zonder koorts. Het volgende kwam ik tegen op een forum: "ik heb alle verschijnselen van griep...alleen...geen koorts. ong 96 % krijgt idd koorts maar dat HOEFT dus niet! (kun je overal lezen op internet en ook mijn huisarts zegt dit) volgens mijn ingevulde vragenlijst hier ben ik verkouden hahahahah, nou ik vul het nooit meer in" Beterschap!

Bronnen:
http://www.degrotegriepmeting.nl/index.php...

Ik zou gewoon naar de dokter toe gaan. Die kan je veel meer vertellen!

Nouja, ik weet niet de precieze naam, maar mijn werkgeefster heeft een bepaalde ziekte, die voor dezelfde symptomen zorgt. Het is opzich niks ernstigs, maar gaat nooit meer weg, dan ben je eens in de zoveel tijd ziek, zwak en duizelig.. Maar ga gewoon naar de dokter en vertel 'm alles, en laat je niet afschepen met simpele dingetjes als meer rust nemen.. Beterschap!

Ik zou er door een osteopaat (of een craniosacraal therapeut) naar laten kijken

Bronnen:
www.osteo-pathie.nl

Het is géén griep, het is een smerige verkoudheid. Vooral de duizeligheid is kenmerkend. Doe rustig aan tot de wereld om je heen niet meer staat te tollen, het gaat vanzelf over.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100