Waarmee kan ik een rits op mijn gezicht plakken?

Hij hoeft niet open- en/of dicht te kunnen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Van grimas heb je speciale lijm waar je bijvoorbeeld ook snorren en baarden mee vast plakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Met Lijm? Wat een rare vraag trouwens..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met speciaale lijm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welke dan?
met dubbelzijdig plakband mischien???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pleisterband; je weet wel, dat spul wat je gebruikt om bv verbandgaas op je huid te plakken.

Gewone lijm zal snel loslaten ivm zweet en huidvet.
Maak het band onderdeel van de rits en je halloween uiterlijk is perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou Mastix kunnen gebruiken en Mastix remover om dit weer te verwijderen.
Zou wel een kunststofrits nemen die is niet zo zwaar op je gezicht.
12 jaar geleden
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met "rits op je gezicht plakken" Dat gaat gewoon met een soort van make up lijm. Als je een hele tutorial wilt zien over hoe je dat nou precies doet dan is dit er wel een goede :

http://www.youtube.com/watch?v=8AOEjCwM18k

Hij is wel in het engels (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardappelzetmeel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met fashion tape. Te koop bij de Hunkermuller.