Hoe stop je met lachen!? Ik heb vandaag twee slappe lach buien gehad en het is stront vervelend. Ik lachte zlefs om het gekraak van mijn stoel. HELP!!

Hoe krijg je hier controle over?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je zit in de puberteit zeker? Hoort erbij
Cryofiel
12 jaar geleden
Altijd een hamer bij je hebben. Eén goede tik op je kleine teen, en je bent van je slappe lach af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk de slappe lach. Had ik gisteren. Maar het moet wel mogen. Als je niet mág lachen, is het vreselijk. Ik heb dat ooit in een kerk gehad met mn zwager. De hele bank schudde en ik ging halfdood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ kruidenvrouwtje: hahaha, heel herkenbaar!

Antwoorden (9)

Vuist in je mond doen dan kan je niet meer lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je eigen dood denken.........als je niet ophoudt dan zou je weleens kunnen sterven

Feitelijk niet waar dat je meteen dood gaat, maar maak jezelf maar gek tot je ophoudt, lachen hou je dan echt niet lang vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij velen gaat het over als je de puberteit voorbij bent...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij velen ook niet =) plus en min zijn niet van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een slappe lach kan elk moment voorkomen, heeft m.i.z niks met pubertijd te maken...:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad niet met de "pubertijd", maar misschien wel met de "puberteit"
Je huiswerk gaan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar stopt het lachen wel mee!
Je adem inhouden, daarbij je tanden en kiezen op elkaar drukken en je buikspieren strak aanspannen. Ogen wijd opensperren. Houd vol!! Asl je bijna stikt maak je heel bolle wangen enblaast langzaam de lucht uit.
Als dat nog niet werkt kun je ook nog bijten op de binnenkant van je wangen of je wangen naar binnen zuigen. Vooral niet kijken naar de personen in je omgeving die ook de slappe lach hebben. En ook niet in de spiegel kijken terwijl je dit doet, want dan werkt het gegarandeerd niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk aan iets heel naars of ergs, dan vergaat het lachen je misschien. Verder is het een kwestie van wachten tot je volwassen bent. Het gaat vanzelf over tegen die tijd ;-)
12 jaar geleden
Wees alsjeblieft blij dat je zo kan lachen. Er zijn al zoveel chagrijnen op de aarde. Het is een face die vanzelf weer overgaat. Lachen is gezond, maar je moet inderdaad niet overdrijven. Je hebt genoeg antwoorden gekregen die je kunnen helpen om je een beetje in te houden en ik hoop voor jou dat er een bij zit waar je wat aan hebt. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor het eerste stukje... helemaal waar!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar bij kinderen wil het nog weleens helpen om met twee handen van boven naar beneden over je gezicht te strijken en net te doen of je de lach van je gezicht aftrekt. Alleen als je de beweging langzaam en met aandacht volbrengt kan het succes hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor wie is het vervelend ,voor jezelf of voorde anderen .

ik heb nu nog weleens de slappe lach .

op de middelbare school was het idd vervelend omdat het de les verstoorde en ik er (weer)werd uitgestuurd.

als ik nu moet lachen om iets ,en het is echt niet gepast dan knijp ik mn neus dicht of doe mn ogen dicht .denk aan iets anders
Dit helpt bij mij.

en voor de rest ikstoor me meer aan de mensen die zich er aan storen als iemand een lachbui heeft .

het ligt wel erg aan de situatie natuurlijk .

ik zou zeggen stop niet met lachen , probeer het alleen onder controle te houden .

succes en veel plezier gewenst.