hoe kan ik me armen het beste trainen?

ik wou gaan trainen met gewichten en van die knijp dingen:S
wat zijn goede oefeningen en in wat voor een soort stappen moet je dat doen. (bijv. 15 dan rust dan weer 15 dan rust...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neem wat gewichten.. Van die knijpdingen ben ik geen voorstander van.. Ga eerst kijken wat je aan kan.. als je dat 3x15 lukt dan doe je dat een week of twee.. Doe het om de dag.. Trainen, Rust, Trainen, Rust. Enz. En dan doe je over twee weken 2,5kilo of 5kilo er bij.

Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op: Er zitten heel wat spieren in je armen en die train je niet allemaal tegelijk als je met gewichten gaat zwaaien.

Dus eigenlijk moet je een serie van oefeningen doen waarbij je alle spieren/spiergroepen aanpakt

De 3 series van 15 stuks optie is trouwens wel OK maar je moet wel weten hoe je de oefeningen doet anders kun je bijv gewrichten overbelasten.

Een hele andere optie als je geen zin hebt om eerst naar een sportschool te gaan waar je goed leert hoe het moet:

ga ZWEMMEN,

in hoog tempo baantjes trekken, schoolslag en borstcrawl, dan train je wel goed alle spieren, liefst 3x per week

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb trouwens wel een link met een serie oefeningen maar daarin gaan ze er dus van uit dat je WEET hoe je die moet uitvoeren
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mijn een dikke + voor je antwoord. Het zwemmen is verder een leuke optie,maar echt dikke armen krijg je daar niet snel van, vooral je schouders ontwikkelen daarmee het snelst al pak je wel idd alle spieren aan :-)