Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe train ik mijn vrouwen borstspieren zodanig dat mijn borsten merkbaar steviger worden?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
719
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, want de vrouwelijke borst bestaat voor het overgrote deel uit vetweefsel. De borstspieren zitten aan de borstkas, dus helemaal achter de borsten. Die kun je wel trainen, maar stevigere borsten krijg je daar echt niet van. In de borsten zelf zit alleen vet en melkklieren enz. En bij sommige exemplaren siliconen, maar ook die kun je niet trainen. Zie het als iemand die zijn buikspieren elke dag traint, maar toch een (bier)buikje heeft. Die kan best een blokjesbuik (sixpack) hebben, alleen zie je dat niet omdat de buik met vet ervoor zit ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar eens naar vrouwelijke bodybuilders, die hebben nauwelijks borsten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je borstspieren zitten achter de borsten en door die spieren te trainen zullen borsten niet steviger worden. Sterker nog: met het klimmen der jaren zullen ze alleen maar slapper worden.
Wel kan het zo zijn, dat de achterkant van de borsten iets steviger wordt waardoor het lijkt alsof ze iets steviger worden, maar dat is optisch bedrog. Je spieren worden steviger, maar niet de borsten want daar zitten geen spieren in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Borsten trainen:

Houd je handen voor je borsten en druk je handpalmen tegen elkaar aan, houd die druk 10 seconden vast en herhaal het een paar keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de borsten van Inge de Bruijn gezien? Die Zwemster? Nou die zijn helemaal verdwenen door de spieren, haha. Dus beter kan je gewoon niks doen.

Als je wil dat ze groter lijken kan je altijd een push up BH kopen. En TIP! Voor je selfesteem: Ga een BH kopen bij de H&M. Kom je altijd twee maten groter uit hahaha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding