Hoe train ik mijn vrouwen borstspieren zodanig dat mijn borsten merkbaar steviger worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je borstspieren zitten achter de borsten en door die spieren te trainen zullen borsten niet steviger worden. Sterker nog: met het klimmen der jaren zullen ze alleen maar slapper worden. Wel kan het zo zijn, dat de achterkant van de borsten iets steviger wordt waardoor het lijkt alsof ze iets steviger worden, maar dat is optisch bedrog. Je spieren worden steviger, maar niet de borsten want daar zitten geen spieren in.

Borsten trainen: Houd je handen voor je borsten en druk je handpalmen tegen elkaar aan, houd die druk 10 seconden vast en herhaal het een paar keer.

Heb je de borsten van Inge de Bruijn gezien? Die Zwemster? Nou die zijn helemaal verdwenen door de spieren, haha. Dus beter kan je gewoon niks doen. Als je wil dat ze groter lijken kan je altijd een push up BH kopen. En TIP! Voor je selfesteem: Ga een BH kopen bij de H&M. Kom je altijd twee maten groter uit hahaha.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100