bobbeltje 2 cm achter van mijn linker oor wat is dit?

Ik heb het denk ik zo'n 2 jaar geleden ontdekt en het blijft even groot ik ben 14 jaar en een jongen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je dat niet beter aan je huisarts vragen?

Antwoorden (3)

een vetbultje, als je je eraan stoort kun je het eenvoudig weg laten halen

Toegevoegd na 20 minuten:
laat wel de huisarts er even naar kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was ook mijn eerste ingeving, ik zelf heb er ook een op bijna dezelfde plaats. Wel vastgesteld door een dokter dus zeker even laten nakijken inderdaad... +
Het is wellicht een cyste, een met vet gevulde holte. Maar laat je huisarts even bekijken, en als het zichtbaar is, laat je het verwijderen. Heb ik ook 4 keer laten doen, voel je niets van verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een opgezette lympheklier omdat je ergens een onbehandelde of niet ontdekte ontsteking hebt. Zo.n bultje kan ook als de ontsteking al een tijd weg is nog lang blijven zitten. (let ook op je gebit, ontstoken kies????