Dat ligt er aan wat je eet.

Hier is een heel leerzame site: van mond tot kont.
http://www.08157.06ds.thinkquest.nl/

Alles wat jij in je mond stopt, moet verwerkt worden.
Als het goed gaat, dan komen de reststoffen keurig
als plas of poep in de wc terecht.
Iedereen laat (bewust of onbewust) winden. Maar als de hele boel goed werkt dan hoeven die niet vreselijk te stinken.

Vaak krijgen erwten en bonen en koolsoorten de schuld.
Maar veel mensen die vooral snacks en frites eten
kunnen ook vreselijk stinken.
Omdat het voedsel te eenzijdig is.
Omdat ze te weinig water drinken.

De geur komt vooral van de bacteriën uit je darmen.
Als je de darmflora gezond en gevarieerd houdt,
dan stinkt het minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een mens heeft duizenden soorten bacteriën in zijn maagdarmkanaal die helpen het voedsel te verteren.
Het kan zijn dat je niet de beste soorten bij je draagt om jou dieet te verwerken.
Je zou wat bacteriën van iemand die dat beter kan kunnen lenen; b.v. door te tongzoenen.
Of je moet je dieet veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je eet.
Produkten zoals spruiten,koolsoorten,uien knoflook,erwtensoep en het gebruik van kruiden,daar gaan ze van stinken.

Als je dit soort produkten zou vermijden dan zul je merken dat ze ook niet meer zo erg stinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er maar aan hoe gevarieerd je eten en drinken verder is.
En of je genoeg water drinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je spruiten of erwtensoep hebt gegeten dan maakt het verder niets uit wat je erbij eet.
Het is algemeen bekend dat je van spruiten,erwtensoep,bruine bonen behoorlijk gaat stinken.
neem Megamist spray luchtverfrisser Service All in mee en elke 20/5 minuten komt er een lekker fris geurtje uit.. mmmmmmm... je scheten ruiken zo lekker fris