wat te doen tegen oogontsteking?

ik heb er namelijk last van nu en kan geen steek zien omdat ik mijn lenzen niet in kan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zo min mogelijk aanzitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

maak een afspraak bij je huisarts, die kan je het juiste medicijn voorschrijven, je hebt maar 1 paar ogen wees daar zuinig op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct naar de huisarts gaan, (in een ernstig geval door laten verwijzen naar een oogarts)
Je ogen zijn te waardevol om laks met de klachten om te gaan of om eigen dokter te gaan spelen.
Je kan er blijvende schade aan overhouden, en reken er maar op dat je ogen erg gevoellig zijn en je zelfst de kleinste (blijvende schade) erg goed zult merken