Ik ben een jongen van 16 jaar, mijn adamsappel is heel goed te zien, ook als ik niet slik, is er een kans dat als ik ouder word het minder te zien is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen dan? Het is een teken van mannelijkheid en zal vrouwen aantrekken ;) Misschien als het je toch heel erg stoort is het een idee om later (of misschien nu al) een volle baard te laten staan.

Antwoorden (3)

Nee, een adamsappel blijf je altijd zien. Maar het is helemaal niet erg, daar ben je een man voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ouder wordt blijf je hem net zo goed zien als nu. pas als je erg dik wordt, wordt ie minder zichtbaar, maar dat moet je er niet voor over hebben. als je er echt heel erg mee zit zou je eens een afspraak kunnen maken bij de huisarts. hij kan namelijk door middel van plastische chirugie verkleind worden, maar waarschijnlijk wordt dat niet vergoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat je hem minder gaat zien automatisch is klein . Je bent waarschijnlijk ook mager? Kom een aantal kilo's aan en je ziet het al minder