Waar kan je het beste terecht als je wit afvallen en LANGDURIG begeleid wilt worden?

Het gaat mij niet goed af om langdurig het helemaal zelf te doen. Ik heb wel eens bij een afvalclubje gezeten maar daar was ik ook anoniem en daarom ging ik op een gegeven moment niet meer. Ik geef gewoon toe; ik heb echt ondersteuning nodig om het langer vol te houden.Ook voor de 'controle'. Ik kan echter geen giga bedragen missen.
Sporten doe ik al, 1-2 keer per week, en ik fiets elke dag, dit is echter niet genoeg om de ca. 20 kilo kwijt te raken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Beste oplossing: Fitnesscentrum. IK weet dat ze bij fitnesscentrum programmas voor je opstellen en begeleiden.

Toegevoegd na 14 seconden:
Fitness first*

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je echt begeleiding wilt bij een fitnesscentruym, dan moet je er ook wat geld voor hebben. Kan helaas niet anders. Goedkoopste is je laten begeleiden door een ervaren sporter die je kent. Bijv. een vriend die wel naar fitnesscentrum gaat of ook bezig is met afvallen en ook lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je. Ik fitness 1-2 keer per week bij het fitnesscentrum. Dat is heel leuk en ik voel me vitaler en ik voel dat mijn conditie we verbetert, maar afvallen, niet echt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe meer cardio, dan ben je echt bezig met vet verbranden. Steeds meer opbouwen. Minder aan gewichttraining
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewichttraining is juist hard nodig om af te vallen.
Urenlang fietsen heeft geen zin; je gaat dan bouwstoffen afbreken in plaats van vetreserves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist...Covered. Krachttraining is zeer noodzakelijk om op de juiste wijze af te vallen, naast natuurlijk de intensieve cardio.
Mijn advies is om vaker te gaan trainen...3 a 4x per week. Het liefst om de dag. Vraag op je sportschool of ze niet toevallig ook een voedingsdeskundige of adviseur rond hebben lopen, dan zou je min of meer een soort van coaching kunnen krijgen in het volharden van het (definitief) veranderen van je eetpatroon. ALs je sportschool deze service biedt, dan zou dat niet zo heel duur moeten zijn. Veel succes ermee!
Weightwatchers zorgt net alleen voor een plan van aanpak om af te vallen. Maar helpt je ook op lange termijn voor een gezonde en alanke lifetyle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als op tv een dietiste en een sportinstructeur die de maanden lang met je meelopen, dat is natuurlijk allemaal niet echt.

Laat je via de huisarts doorverwijzen naar een dietiste. Maak je wensen kenbaar, een dieet en eventueel een jaar lang maandelijks op controle komen, als stok achter de deur, dat lijkt me heel redelijk. En dat lijkt me geen vermogen te kosten.

Daarnaast is het heel belangrijk om tegen iedereen in je omgeving te zeggen dat je op dieet bent, als iedereen weet dat je lijnt heb je ook een stok achter de deur voor jezelf. Je zal niet snel naar een koekje grijpen als je je vriendinnen ervan weten. Ze zullen waarschijnlijk ook rekening met je houden door geen koekje op tafel te zetten.

Maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen, die sportinstructeur en die dietiste die lopen nu eenmaal niet dag en nacht met je mee, zoals op tv. Dus je moet vooral streng zijn voor jezelf.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toevallig in Rotterdam woont kan ik je Methera- Lasertherapie wel aanbevelen, Een goede begeleiding en ondersteunende laserbehandeling voor afvallen en gewichtsbeheersing. Heel goed betaalbaar ook nog. Echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar een slenderen.
Je kunt dan op iedere bank 10 minuten slenderen en je oefeningen doen in totaal zijn het er 6
Maar het kan ook nog anders .
Je wordt vakkundig begeleidt hierin.
Je krijg je dan oefeningen bij en eetadviezen.
Er zijn overal in Nederland zulke banken.
Weet niet waar je woont maar kijk eens bij jou in de buurt naar deze manier van verantwoord en begeleidt afvallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde ga eens slenderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Slenderen is bewegen en oefenen op banken je kunt altijd gratis een proefles aanvragen.