Heel veel last van mijn voet zie omschrijving !

Ik ben gevallen op een soort van grote stenen plaat waar ik een soort van sliding heb gemaakt het doet aardig zeer en me voet is opgezwollen de dokter zegt dat ik rust moet houden maar ik moet ook naar school maar kan bijna niet lopen en de dokter heeft niks gezegd over inpakken of krukken maar Als ik nog 2 dagen bijv niet naar school ga dan mis ik al me toetsen weer kan iemand me helpen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

is er een mogelijkheid dat je eventueel met krukken toch naar de toetsen zou kunnen gaan. misschien kan iemand je halen en brengen en dan met een extra stoel om je voet op te laten steunen.overleg het even met school of je dan alleen naar de toetsen mag komen.

Probeer bij een vriend of vriendin achterop mee te gaan naar school. Inpakken zou ik niet doen met een schaafwond. Het "aan de lucht" drogen werkt veel beter. Blijft je voet opgezwollen, dan weer even terug naar de dokter. Oh ja, schrijf in je toetsen aub niet over me voet of me toetsen maar mijn voet en mijn toetsen. Staat beter en past beter bij je dan dat rare me.

Ik vind het een beetje vreed, dat je voet is opgezwollen, en de huisarts niet tegen je heeft gezegd dat je er ijs op moet doen. Dit is namelijk om de zwelling te minderen. Ook bevreemd het mij dat hij je geen verwijs geeft, zodat je krukken kunt halen, als je bijna niet kunt lopen. Als de zwelling zakt, moet je eigenlijk terug naar de arts. Hij kan namelijk nu niet zien wat er is, doordat het zo gezwollen is. Als de zwelling binnen 2 a 3 dagen helemaal niet afneemt, meteen als de wiedewaai terug naar de arts. Desnoods een andere arts. Heel veel succes, en lekker omhoog die voet, en ijzen.

Flinke zwelling. Als de pijn blijft aanhouden toch maar even een foto maken, misschien een klein botscheurtje (en dat geldt dan als een breuk). Voor het lopen: neem 4 dd 1000 mg paracetamol. Het zal de pijn een beetje dempen en je kan er redelijk op lopen. Het lopen is goed tegen de zwelling en voor de genezing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100