Hoe achter haar naam komen?

Hoi,

Eigelijk is het een rare vraag,maar ik stel hem alsnog.

Gisteren heb ik een leuk meisje bij de tandarts gezien, en we hadden veel oogcontact.. Naar mijn idee vond ze me opzich ook wel leuk..
İk weet haar achternaam, want toen ze aan de beurt was werd ze bij haar achternaam geroepen.
Nou is het zo, het is een standaard achternaam dus opzoeken via hyves of facebook is een mislukte poging.

Zou ik de tandarts kunnen bellen (anoniem) en naar haar naam vragen, of hoe kan ik dat het beste vragen?

Bedankt alvast ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou sorry.. Maar waarom ben je er niet op af gegaan? Dat was een stuk makkelijker voor je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha Maris!! Ja inderdaad :p Je kunt ook www.wieowie.nl nog proberen..... En de plaats erbij zetten ook bij hyves enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens wel echt een film actie :p wel leuk als jullie zo bij elkaar komen!!!! Romanticus :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha romanticus ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)

Antwoorden (3)

de tandarts mag je zoiets never nooit geven, maar als je bij hyves de naam plus Plaats invult hou je meestal al een stuk minder over, en jij hebt het er dan toch wel voor over om rijen profielfoto's af te kijken :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het gewoon proberen bij de tandarts! En dan niet anoniem maar juist eerlijk zeggen wat je hier ook vertelt. Met een beetje mazzel tref je een aardige assistente die de naam van het meisje aan je vertelt. Als je anoniem probeert het te regelen zullen ze vast minder vriendelijk zijn. Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De assistente mag NOOIT zomaar gegevens van een patient doorgeven, ook geen naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zulke info mogen (tand)artsen NOOIT geven!
Dat zal dus niet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie hebben gelijk... Ik liet mijn romantische fantasie de vrije loop.... Maar je kunt wel op de reactie hopen die Rieneke hierna schetst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan ook, ook een dikke min van mij!
gewoon met naam en toenaam de tandarts bellen, en het geval uitleggen.
uiteraard kan er geen sprake van zijn dat de assistente de gegevens van dit meisje aan jou gaat geven, dat zou mooi zijn.
maar je kan wel vragen of ze jouw tel.nr door wil geven aan het meisje.
niet geschoten is altijd mis, veel succes!
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-D + Ahum, 'k zou graag weten hoe dat afloopt :-D
Doe ons het plezier dat even erbij te posten als je de poging gewaagd hebt, hé! Succes !