Stress, neem ik aan.

Toegevoegd na 24 seconden:
of goeievraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zorgen hebt en als je een slechte matras hebt.
12 jaar geleden
Niet te stoppen gedachten, piekeren, stress, spanning en emoties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoofden die nog vol drukte zitten in combinatie met koffie, sigaretten, televisie- en computerstraling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Piekeren over financiën en je eigen kinderen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die jongen is 14 hahahahahahahah
;$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt, maar deze vraag is persoonlijk gericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt dat deze vraag persoonlijk gericht is, maar dat kan je niet uit de vraag opmaken dus wat mij betreft niks mis met het antwoord.
piekeren, eenzaamheid, te druk zijn overdag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stress, dag en nachtshifts, te laat nog koffie/cola drinken maar de meest voorkomende is toch wel stress (je zorgen maken,problemen hebben enz)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de eerder genoemde producten zijn energiedrankjes ook funest als je op tijd wilt gaan slapen.
jc54
12 jaar geleden
Wat ook een oorzaak kan zijn: neem mezelf als voorbeeld; als ik een dag niets uitgevoerd heb, ben ik 's avonds niet moe en kan ik niet slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cola of iets met cafeine hebben gedronken
te laat opstaan dan ben je fit in de avond
niet voor het slapen wat eten