hoe krijg je snel een goede conditie na je vakantie?

hallo ik heb na de vakantie altijd weer een slechte conditie wat ik helemaal niet fijn vind omdat ik dan weer actief moet sporten en voetballen hoe krijg ik mijn conditie snel goed op peil na de vakantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eerst alle vragen en antwoorden lezen en kom dan in actie! Gerelateerde vragen
•Hoe houd je je hart in goede conditie?
•Hoe bouw ik een goede conditie op?
•Wat zijn goede manieren om je conditie te trainen?
•Hoe snel bouw je conditie (uithoudingsvermogen) op?

Het beste antwoord

Rustig opbouwend door gezonde voeding ontspanning en training voor jezelf.
Maar wel met mate in de sportschool.
Anders kom jij jezelf tegen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iedere dag even hardlopen! :)