pil vergeten, wat te doen?

Ik zit in de eerste week van mn strip, 3e dag. Gisteravond pil vergeten en ik kan 'm pas eind middag nemen aangezien ik dan weer thuis ben. Donderdagavond nog seks gehad. Wat moet ik nou doen? Of is het voldoende om de komende tijd een condoom te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

kijk bij anticonceptievergeten.nl daar staat precies hoe je moet handelen na vergeten van de pil.

Toegevoegd na 3 uur:
ik zou ieder geval de komende tijd een condoom gebruiken en het heel goed in de gaten houden.als je in de eerste week van de strip de pil vergeten bent dan ben je niet safe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon doorgaan boeit niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop voor de zekerheid een zwangerschapstest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan je hem vanmiddag nog nemen. Ik zou je wel adviseren ongeacht je de pil neemt of niet ALTIJD een condoom gebruiken!! Tenzij je jouw partner lang genoeg kent en samen een test gedaan hebt. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn.