Nee. +1+2+3

Toegevoegd na 4 minuten:
En als je een keer een onderzoek vindt waar dit wel wordt beweerd, is het over het algemeen zwaar overdreven. Zo heb ik regelmatig onderzoeken gezien waarin kankerverwekkende stoffen zouden zijn aangetoond in allerlei producten, van pepernoten tot pindakaas.
Voor een verhoogde kans op kanker moet je wel 10 potten pindakaas gedurende 10 jaar eten...

Hou je aan de voorgeschreven dosis, dan is er niets aan de hand.

Toegevoegd na 4 minuten:
10 potten pindakaas per dag*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben dezelfde bron tegen gekomen en kan alleen voor de rest vinden dat het allemaal op basis van natuurlijke ingredienten is gemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, ben ook die link tegen gekomen. Ik ben veder gaan zoeken en heb een antwoord gevonden.
Cryofiel
12 jaar geleden
@Zuya, ook natuurlijke ingrediënten kunnen zwaar kankerverwekkend zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van leven ga je dood.
En "natuurlijk" zegt niets. Groene knolamaniet, heel natuurlijk. Eenbes, strychnine, blauwzuur: heel natuurlijk allemaal, maar bepaald giftig.
Nee Ymea is niet kanker verwerkkend. Het zou blijken uit rapporten dat het kankerverwekkend (borstkanker) zou zijn. Maar je kan het gewoon bij de drogist kopen dus het zou een beetje raar zijn dat als je het daar kan kopen dat het dan kankerverwekkend is. Vind je ook niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sigaretten kan je gewoon bij de supermarkt kopen, dus dat het makkelijk verkrijgbaar is zegt niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar op sigaretten staat dat je er longkanker van kan krijgen. Dat is de fabrikant verplicht. En als Ymea ook kankerverwekkend zou zijn zou dat ook op het pakje staan.
Toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof niet dat het kankerverwekkend is dit even terzijde.
Klopt op sigaretten moet het op staan, maar ik reageerde op je antwoord, waar dat niet bij stond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zeker op pakjes voor zwangerschappen zou dat erop moeten staan. Dat kan impact hebben op je kind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik las je antwoord verkeerd. Srry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niks, kan gebeuren
Het punt is dat men - de wetenschap - nog helemaal niet weet wat nu wel en niet precies kanker veroorzaakt.
Dan zijn er ook nog eens zoveel soorten kanker
dat dat al helemaal niet te zeggen is.

En van allerlei produkten komt het steeds weer in het nieuws of iets "kankerverwekkend" is.
Vaak in het nieuws gebracht door concurrenten!

Ik kan ook zeggen:
Ik heb Ymea zelf geslikt en ik heb geen kanker.
Heel veel mensen hebben dat geslikt en ook geen kanker.
Veel mensen hebben het nog nooit geslikt en
wel kanker.

Het zegt allemaal niets.

Gerelateerde vragen
•Is aspartaam kankerverwekkend?
•is ontbijtkoek kankerverwekkend?
•Zijn weekmakers (in verf) kankerverwekkend?
•Is brandend plastic kankerverwekkend?
•Zijn pistachenoten Kanker kankerverwekkend?