staan of zitten

dit nav een vraag mbt staand plassen en de spetters... Oké ik ben een vrouw dus zit altijd... Maar ik hoor heel veel mannen dat zittend plassen bij mannen een taboe is en zelfs voor mietjes is... Hoe zit dit mannen?

Toegevoegd na 51 seconden:
hmm bij toeval leuke woordspeling. Maar wat is dus 't probleem van zittend plassen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik plas meestal zittend. Juist omdat staand plassen zoveel spetters geeft. Dat bevuilt het toilet, en het bevuilt mijn broek of mijn benen, en mijn schoenen. Wel eens in je korte broek geplast? (eh, je snapt wel wat ik hier bedoel) Ik vind het geen taboe. Er zijn veel mannen die zittend plassen, en die daarvoor dezelfde redenen hebben als ik. In een urinarium plas ik natuurlijk wel staand. Hetzelfde geldt voor een heel smerig toilet.

Mijn vriendje zit ook altijd! Kan hij tenminste Sudoku's maken.

Ik zit ook altijd, te lui om te blijven staan...

Ik sta nog altijd, alleen al om alle mensen die mij eigenwijs vinden, een recht van spreken te geven.

Bronnen:
http://www.google.nl/search?q=zittend+plas...

Ik heb me aangeleerd om zittend te plassen. Anders begint m'n vrouw te zeiken.

Wanneer het betreffende tiolet door zowel mannen als vrouwen in gebruik is vind ik het normaal dat mannen de moeite moeten nemenzeker de bril schoon te houden. Of hij gaat erbij zitten, of doet de bril omhoog. Mannen zijn welliswaar goede stuurlui maar het matroosje doet toch zijn eigen zin.

Ook ik ben een zitplasser. Geen spetter en ander gesmeer meer.

weet je wat nog een voordeel is van zittend plassen ,het schijnt goed te zijn voor de prostaat. vraag het maar aan en arts.

zittend plassen is ook nog eens gezond voor je darmen.!

Ik ben ook nog iemand die gewoon staat,bij het plassen. dan maar geen +, maar ik ben gewent de waarheid te spreken,en kan er niet omheen draaien.

Ik blijf ook gewoon altijd staan. Gewoon omdat ik dat zo gewend ben. Wel probeer ik zo min mogelijk te spetteren en ga ik na het plassen even met een wc-papiertje langs de randen om de eventuele spetters weg te halen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100