Hoe krijg ik de plak-restanten van een pleister van mijn huid?

Ik heb een pleister op mijn arm gehad, en nu zie en voel je de plak-restanten van die pleister nog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

wrijf met een watje en olijfolie er overheen en je bent van de restjes af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja goeie tip

Andere antwoorden (8)

beetje alcohol gebruiken
anneliez
12 jaar geleden
Beetje wasbenzine gebruiken en het is zo weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo gezond...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd met wasbenzine, maar ga wel de andere opties proberen.
Daarna wel je handen wassen. Maar dat spreekt zo vanzelf dat ik het niet had vermeld. Izmo: bedankt......!
Er zijn zat middeltjes die helpen en er staan hier boven mij al een aantal vernoemd, maar in dit geval kom je met (warm) water en zeep ool een eind! Boenze!

Toegevoegd na 51 seconden:
*Ook een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even wat crème op smeren en vervolgens zachtjes de restjes eraf krabben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat krijg je er af met nagellak remover, of weken in een soda badje daarna kun je het er zo af wrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plakrestjes verwijder je eeenvoudig door er een beetje boter op te smeren en er dan de resten af te wrijven. Dit geeft geen irritatie of een schrale plek. Ook een beetje baby- of massageolie werkt.
amc
12 jaar geleden
Met baby billendoekjes verwijder je de resten heel gemakkelijk zonder je huid te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het overgrote deel meestal weghalen met het plakgedeelte van de (dan gebruikte) pleister. Gewoon de pleister erop plakken, eraf halen en dat een paar keer herhalen. Meestal krijg je daar het ergste wel mee weg. Het laatste beetje kan je er dan met je vinger wel afwrijven.