Zie je echt verschil dat je buik wat dunner, strakker is na een week lang elke dag twee minuten overheen wrijfen met een warme hand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken bedoel ik:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst gehoord van een 'therapie' die hierop gebaseerd is. De masseur, hoe je het ook wilt noemen, slaat en wrijft dan over een bepaald deel van je lichaam en daardoor zou het dunner worden. Voor mij klinkt het ongeloofwaardig, maar als het een goedlopende zaak is, moet het wel werken.
Ritsuka
12 jaar geleden
klinkt apart, maar wie weet helpt het een beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij een typisch onzin praatje waar bepaalde figuren ( door het massage of therapie ofzo te noemen)geld aan willen verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zouden al mn exen wel super dun zijn geworden in de eerste maanden van mn relaties.Ik denk dus van niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet , maar heel veel dure afslank gel's , crème 's enz zijn op het zelfde principe ,gestoeld. warmte , doorbloeding , op bepaalde plekken te bevorderen . Tja , misschien bij intensieve massage maar meer dan 2 min per dag en meerdere sessies , zou het door de verbeterde doorbloeding , heel fractioneel niet onmogelijk zijn , maar ik blijf kritisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook gehoord dat als je over een bepaald lichaamsdeel wrijft, ze juist dikker worden.

Antwoorden (2)

Ik kan het me niet voorstellen, maar ik zou zeggen, het is geen dure proef,dus wat let je, kwaad kan het niet
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nu al op dag twee dus ik ga het over een kleine twee weken zien maar ik was gewoon benieuwd:)
anneliez
12 jaar geleden
zet je verwachting niet te hoog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
succes zul je zeker heben met twee minuten buikspier oefeningen per dag twee weken lang
Nee, dit is pure onzin. Door erover heen te wrijven, verdwijnt geen vet en ontstaan er geen spieren, waardoor je niet dunner en strakker wordt. Om dunner te worden
doe je cardiotraining en om
strakker te worden doe je gewichten