hoe krijg je het snelst stevige dijen?

Ligt het aan mijn dieet of zijn er speciale trainingen waarmee ik snel resultaat kan boeken? Wie heeft positieve ervaringen en had net als ik hele dunne dijenen maar nu niet meer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op deze vraag MOET ik gewoon reageren. Helaas niet met positieve ervaringen zoals je wenst Ik denk nl dat je bouw wel heel belangrijk is hierin. Ik HEB juist hele stevige dijen en kan hoog en laag springen maar ik kom er niet van af. Dus, als je ze niet hebt, kun je er wel iets bijtrainen maar het blijft behelpen denk ik. Schaatsen, fietsen en skaten zijn sporten waarbij je daar wel extra spieren kweekt (vooral schaatsen) en evt zwemmen. Extra eten lijkt me niet zinvol want dan kweek je een buikje als je pech hebt. Dus beter goed trainen

Om stevige dijen te krijgen ga je best naar een sportschool. Naast de squat, is een andere belangrijke oefening voor massa in de bovenbenen de Leg Press. De Leg Press voer je uit op de daarvoor bestemde machine. Deze kun je in vrijwel elke sportschool vinden. Ga op het kussen liggen en druk met je voeten langzaam het gewicht omhoog. Laat het gewicht ook weer langzaam zakken. Doe 3 tot 4 sets van deze oefening. Start met 12 herhalingen en verhoog daarna langzaam het gewicht tot je 8 herhalingen kunt maken. Voor afwisseling kun je af en toe je voeten op een andere positie op het blok zetten. Hiermee komt de druk op andere delen van de bovenbenen te staan.

Bronnen:
http://www.gezond-en-fit.nl/beweging-sport...

heel veel gaan schaatsen dan krijg je stevige dijen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100