Hoe komt het dat mijn moeder veel mensen aantrekt die hun hele leven zowat aan haar vertellen terwijl ze die amper kent?

Ze is niet echt een open persoon, zelfs een keer meegemaakt dat een onbekende vrouw haar omhelsde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, niet om zogenaamd grappig te zijn maar er wordt erg veel gewaarschuwd voor "kettingrukkers".
Dat zijn dus mensen met kwade bedoelingen die je bv omhelzen om je vervolgens zo van je sieraden te beroven.
Kleine waarschuwing, juist omdat je moeder kennelijk een hele aardige vrouw is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze draagt nooit sieraden dus dat kan het niet zijn

Het beste antwoord

Sommige mensen hebben dat, Die stralen rust uit, vertrouwen, kracht , allemaal factoren waardoor anderen zich snel "veilig" voelen bij zo iemand. Waarschijnlijk voldoet jouw moeder aan deze factoren. En dan praten mensen al vrij snel over privé kwesties en problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft trouwens niet altijd leuk te zijn als het ongevraagd gebeurd. +

Andere antwoorden (1)

Hoe dat komt dat jouw moeder dat heeft,
dat weet ik niet.
Dat weet niemand hier.
Want niemand kent jouw moeder.

Ik heb dat ook en ik denk hierom:
Ik ben geen open persoon.
Juist niet.
Ik begin dus nooit met kletsen.
Ik straal dus iets uit van: voor mij hoeft dat niet.

Mensen die wel willen kletsen vinden dat blijkbaar
aantrekkelijk, omdat ze dan niet het risico lopen
dat ze hele verhalen moeten aanhoren,
maar het lekker de hele tijd over zichzelf kunnen hebben.

En: wat ook kan.
Iemand heeft ooit eens gezegd dat ik "warme ogen" heb.
Misschien heeft jouw moeder dat ook.

Anderzijds: ik kijk vaak chagrijnig, dus of die ogen dat dat goed maken......

Het is maar een theorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook heel erg!
Dat mensen al hun problemen vertellen
En advies vragen
Heel lastig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar uit. Daar krijg je hier minnen voor....