Kan het kwaad dat vrouwen na het douchen een handdoek om hun haar wikkelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Nee dat kan zeker geen kwaad, integendeel.
Waar water zit kan geen stylingproduct zitten. Maak je haar daarom na het wassen 'handdoekdroog'. Dat doe je niet door het ruw droog te wrijven, want daar breekt het door en bovendien verliest het die mooie glans.

Wikkel je natte haar liever in een (haar)handdoek en laat die 5-10 minuten zitten. Op die manier heeft de handdoek het meeste vocht uit je haar getrokken en is het 'handdoekdroog'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik kan me geen kwaad bedenken. Handdoek vangt water op, zodat je niet loopt te lekken
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef Absor gelijk
Jazeker, indien ze een tweede handdoek voor hun lijf gebruiken brengen ze indirect schade aan het milieu aan..door overbodig veel wasgoed te creëren.

Maar verder kan het geen kwaad hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij
anneliez
12 jaar geleden
Die handdoek die om je schone haren heeft gezeten, kun je niet echt vuil noemen, kun je best nog een keer gebruiken,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die handdoek voor je lijf toch ook?
anneliez
12 jaar geleden
ook ja, maar het ging hier over de handdoek voor het haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn toch alle handdoeken voor haar?
Mijn kapster raust niet door mijn haar met een handdoek maar dept het voorzichtig droger nadat ze het ergste water eruit geknepen heeft. Dan neent ze de lange strengen tussen de handdoek en knijpt nogmaals voorzichtig.

Gewoon doen hoor. Als je niet te ruw bent kan het helemaal geen kwaad.
12 jaar geleden
Als ik een handdoek om mijn haar wikkel doe ik dit om preventieve reden.
Allereerst vind ik het niet slim om van een warme douche met natte haren de koude gang of kamer in te lopen.
En dan bedoel ik als niet overal de verwarming aan is en als b.v. de ramen open staan.
EEn handdoek om je hoofd is daar een probaat middel tegen en kan geen kwaad.
12 jaar geleden
Jij bent vast geen vrouw.
Als ik mijn lange haar heb gewassen doe ik altijd een handdoek om mijn haar.
Waarom zou dat kwaad kunnen?
Op wat voor manier?
Denk je dat het slecht is voor het haar?
Nou ik heb best mooi haar,al zeg ik het zelf!^_^
Lang( tot mijn middel) en dik en glanzend en gezond,dus..dat kan geen kwaad.
Ik wikkel mijn haar in een handdoek om het te drogen, dat is gewoon een goede manier.
En volgens mij doen bijna alle meisjes en vrouwen dit.
Vraag me echt af op wat voor manier jij denkt dat dit slecht zou kunnen zijn.