Aan de buitenkant, zo snel mogenlijk insmeren met een anti koortsuitslag creme, te koop onder veel eigen merknamen en zeker weten bij de apotheek en drogist. Maar ook vaak in de supermarkt.

Binnen kant, vaak een weerstand probleem, rust nemen en veel vitamines naar binnen werken in de vorm van fruit.
Sinaasappels zijn daar heel goed voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je aan de binnenkant van je lippen bedoelt is het enige wat ik aan kan raden te wachten tot hij weer weggaat. Dat is bij mij in ieder geval altijd de manier waarop ik ermee omga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer dan, zodra je lipblaasjes aan voelt komen, je lippen in met speciale zelfzorgmiddelen met zinksulfaat. Er zijn ook homeopathische middelen op basis van Echinacea die verzachtend werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een herpes blaasje is, kan smeren met Zovirax helpen. Het voorkomt erger en kalmeert de pijn en jeuk.

Toegevoegd na 11 minuten:
Compeed heeft ook pleisters om koortsblaasjes te bedekken. Door het blaasje te bedekken zorgt de Patch voor directe verlichting van de jeuk en het brandende gevoel tijdens de uitbraak. Het is wel even leren hoe de patch goed aan te brengen zodat hij goed blijft plakken.