Er word heletijd belletje gelelt bij ons, wat te doen?

We weten niet wie het zijn & ze bellen zó vaak aan dat je er gék van word ! Soms 's avonds laat, soms 's middags en af en toe vroeg in de morgen. Zo verschillend dat je ze niet kan opwachten.
Onze bel is erg luid en dat is niet erg fijn.
De bel uit doen heeft geen zin , we willen wel gewoon een bel hebben !
WHAT TO DO?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lach erom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet echt grappig om 's ochtend vroeg gewekt te worden en 's avonds laat uit je slaap gehouden te worden. Elke dag. En als we eens geluk hebben een dagje niet omdat ze dan zeker teveel huiswerk hebben. Ik lachte erom, de eerste dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben wij ook gehad.
Wij hadden toen een hond,die elke keer vreselijk tekeer ging.
Toen hebben we een keer onze hond( een grote zwarte Bouvier)achter ze aan gestuurd,luid blaffend,toen gingen ze er wel vandoor!
Maar ja,met zoiets kan je ook weer problemen krijgen,al deed hij niks,behalve achter ze aan rennen en blaffen.
Maar we waren het echt zat na de 8e keer ofzo die dag.
Mijn broertje was toen nog klein en die sliep overdag nog en dan werd hij steeds wakker door de bel( en de hond die dan ging blaffen)
Zooo irritant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wij hebben ook wel een hondje. Maar die doet niks, alleen kwispelen ! En niet blaffen ofzoiets. En hi is erg klein. En als hij zou rennen zou hij er waarschijnlijk eerst inhalen en daarna stoppen en aan een bosje ruiken. En of ie terug komt is de vraag hahahah !
En omdat we steeds niet zien zouden we hem er zowiezo niet achteraan kunnen sturen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen grote sterke( gespierde)
man in de familie?
Wij hadden een vriend: 2 meter,gespierd,tatoos,noem maar op,die is er op afgestapt.
Hij doet nog geen vlieg kwaad,maar hij heeft ze opgewacht en ze ff laten weten dat wij het zat waren.
Boze blik erbij,dreigen naar de ouders te stappen.
Sommige schrokken daar echt van.
Die zouden misschien wel problemen krijgen.
Was toen snel afgelopen.
Nog wel een paar keer geweest.
We hoorden ze een bepaald moment ook roepen:'Nee,niet meer hier'
Dus dat heeft bij ons geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet echt 's Nachts maar wel 's Avonds. wanneer er nog wél bezoek kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat ze aanbellen? Ik heb me nl weken geërgerd aan m`n draadloze bel die geactiveerd werd door de afstandsbediening van de auto van de buurman....
Erna55
6 jaar geleden
Je verhaal zou duidelijker zijn wanneer je zinnen eindigt met een punt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bij ons wordt ook al een tijdje belletje getrokken ik dacht dat het over was om dat de gene die het deed er op aan gesproken is maar nu begon het wee rmaar die knul was er niet meer bij bij die groep het is een hele groep vanavond gingen ze eerst met lampen in me huiskamer staan schijne erg iritatnt ik heb toen de rolluiken dicht gedaan maar ja dan meot je je zelf opsluiten niet fijn daarna toen ze geen lol meer hadden kwam het al oude belletje trekken weer uit stal zal ik maar zeggen en ook daar van hebben ze geen lol wand we gingen niet naar de deur dus jammer voor ze toen daarna gingen ze een harde knal produceren kan wel zijn dat er nu een ei tegen me rolluik aan kleef t maar ik ga niet kijken of daar het geluid van was wand daar doen ze het om ik heb het hele voorval weer door gemeld aan de politie en wijkagent ik ben het geklier zat zo langzamerhand en de juf en de school ook maar in gelicht wand die kinderen zitten daar tegen over op school ze zeggen het valt buiten schooltijd maar ja het begint telkens weer en we hebben geen rust mee rin ons huis als ik buiten kom en me hond uit laat word ik heel tijd uitgejouweld door die groep ze schreeuwn dikke en stom wijf en etc wat ze maar kunnen bedenken en zelfs me voornaam wordt ook al geroepen je die kennen ze wel omdat wij een plaat voor ons raam hebben met daar op onze naam yvonne en chris dus vandaar de school gaat hier weg over tijdje en wij hadden gepleit voor speel plaats voor de jeugd maar ik bedenk me nu wand die zelfde jeugd maakt mij genieten van me leefomgeving met hen pest gedrag onmogelijk nu
dus ik ga me niet meer in zetten voor hen das afgelopen \
sorry voor de spelftoutjes ik kan niet zo best schrijven
hoe kan ik dit probleem wat ons onze woon genot weg neemt dagelijks toch weg krijgen en vooral op een prettige manier wand ik heb geen kwaadwillendheid in me zelf

Het beste antwoord

Dummycamera aanschaffen is mogelijk via onderstaande link.

Verder moet je gewoon een boze man, of iemand die er gevaarlijk uit ziet open laten doen en dan zo'n jochie ff flink laten zweten...
Dan is het zo afgelopen.

Anders gewoon de politie bellen wegens overlast.

Als je een voortuin hebt kan het ook helpen om veel obstakels neer te zetten.
Zo kunnen ze minder snel wegrennen en is je huis minder aantrekkelijk.
De deur blokkeren met veel fietsen is een voorbeeld, maar je kan ook een paar planten potten in de weg zetten.

Ik weet nog wel van vroeger dat ik het alleen bij huizen deed die aantrekkelijk waren.
Bijvoorbeeld heel veel huizen naast elkaar zonder voortuin, dan ging heel snel bij iedereen tegelijk.
Dus een obstakel kan er voor zorgen dat je huis net overgeslagen wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hang de bel heel hoog op zodat kinderen er niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben ook bezoek dat niet zo lang is & iedereen moet er goed bij kunnen. ( we komen uit een familie met kleine mensen ). & we weten niet hoelang de kinderen zijn ze zouden ook zomaar 14/16 jaar kunnen zijn en dan komen ze er beter bij.
Misschien kun je een webcam verdekt opstellen. Misschien herken je de "dader" en kun je hem ermee confronteren.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm dan zal ik wel een webcam moeten kopen voor die lastpakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het wel waard toch?
Wij hebben het ook voorgehad. Hou een dagboek bij van wanneer ze komen. Zo kan je ze ooit een keer betrappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze komen erg verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan weet je dat ze niet alleen zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je?
persoonlijk zou ik lekker mijn bel een tijdje uitzetten.
na een dag of 3 zet ik hem weer aan..
Is de lol voor de belletje lellers er gauw af :)

Het laatste wat ik zou doen is de leller opwachten en boos worden. Zonde van mijn tijd en als kind deed ik het vroeger ook, haha!

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh zo herkenbaar, zwaar irritant.
Werd hier in de buurt zelf altijd gepest en ze vonden het ook leuk om belletje te rinkelen. Ben toen een keer achter de deur gaan wachten en toen er 1 belde er als een gek achteraan gerend, dat hielp.

Mijn moeder vertelde ooit dat iemand een keer een emmer water over haar heen heeft gegooid toen ze belletje rinkelde. Dat werkt ook wel maar nadeel is dat die ettertjes allemaal mobieltjes hebben, grote kans dat jij kan dokken als ze dan sneuvelen...

Ik hoop je geholpen te hebben ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik het beste niet kan reageren anders vinden ze het alleen grappiger en gaan ze dingen zeggen als 'Je moet bij die deur aanbellen' tegen hun vriendjes.
Ik ken het van wat vrienden en mezelf van vroeger.
Ja dat ken ik. We hebben toen een webcam geïnstalleerd die telkens als er beweging was een foto nam of begon te filmen of gewoon de hele tijd filmde. Zo hebben we ze opgespoord. Toevallig was hij van het dorp. We zijn het toen tegen die jongen zijn ouders gaan zeggen. Ze hebben het nooit meer geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij ons vroeger heeft geholpen..
Mijn vader heeft toen de voortuin vol met punaises gelegd voor 2 dagen deze 2 dagen hebben we wel de achterdeur na buiten moeten nemen haha.
Vergeet niet je vrienden/ familie te waarschuwen dat ze achterom moeten Komen deze dagen.
De kinderen hadden geen lol meer omdat ze de tuin niet in durfde te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
en als er nou een poes door de tuin loopt, of een egel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en lijkt me een hoop werk. En na 2 dagen zouden ze door kunnen gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hond.
Onze hond liet eens een bloedspoor na op de vloer,bleek dat er een klein stukje glas in z'n pootje zat.
Kan ook met een punaise.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of postbode, iemand die bij het verkeerde adres een pakketje komt brengen, jehova´s getuigen (zijn ze wel snel weg) of iemand van de collecte.. Lijkt mij niet z'n heel best plan. :)
Een nepcamera werkt net zo goed als een echte, zolang ze maar afgeschikt worden