Er word heletijd belletje gelelt bij ons, wat te doen?

We weten niet wie het zijn & ze bellen zó vaak aan dat je er gék van word ! Soms 's avonds laat, soms 's middags en af en toe vroeg in de morgen. Zo verschillend dat je ze niet kan opwachten.
Onze bel is erg luid en dat is niet erg fijn.
De bel uit doen heeft geen zin , we willen wel gewoon een bel hebben !
WHAT TO DO?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dummycamera aanschaffen is mogelijk via onderstaande link. Verder moet je gewoon een boze man, of iemand die er gevaarlijk uit ziet open laten doen en dan zo'n jochie ff flink laten zweten... Dan is het zo afgelopen. Anders gewoon de politie bellen wegens overlast. Als je een voortuin hebt kan het ook helpen om veel obstakels neer te zetten. Zo kunnen ze minder snel wegrennen en is je huis minder aantrekkelijk. De deur blokkeren met veel fietsen is een voorbeeld, maar je kan ook een paar planten potten in de weg zetten. Ik weet nog wel van vroeger dat ik het alleen bij huizen deed die aantrekkelijk waren. Bijvoorbeeld heel veel huizen naast elkaar zonder voortuin, dan ging heel snel bij iedereen tegelijk. Dus een obstakel kan er voor zorgen dat je huis net overgeslagen wordt.

Bronnen:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_n...

Hang de bel heel hoog op zodat kinderen er niet kunnen.

Misschien kun je een webcam verdekt opstellen. Misschien herken je de "dader" en kun je hem ermee confronteren.

Wij hebben het ook voorgehad. Hou een dagboek bij van wanneer ze komen. Zo kan je ze ooit een keer betrappen.

persoonlijk zou ik lekker mijn bel een tijdje uitzetten. na een dag of 3 zet ik hem weer aan.. Is de lol voor de belletje lellers er gauw af :) Het laatste wat ik zou doen is de leller opwachten en boos worden. Zonde van mijn tijd en als kind deed ik het vroeger ook, haha! succes!

Ohh zo herkenbaar, zwaar irritant. Werd hier in de buurt zelf altijd gepest en ze vonden het ook leuk om belletje te rinkelen. Ben toen een keer achter de deur gaan wachten en toen er 1 belde er als een gek achteraan gerend, dat hielp. Mijn moeder vertelde ooit dat iemand een keer een emmer water over haar heen heeft gegooid toen ze belletje rinkelde. Dat werkt ook wel maar nadeel is dat die ettertjes allemaal mobieltjes hebben, grote kans dat jij kan dokken als ze dan sneuvelen... Ik hoop je geholpen te hebben ;)

Ja dat ken ik. We hebben toen een webcam geïnstalleerd die telkens als er beweging was een foto nam of begon te filmen of gewoon de hele tijd filmde. Zo hebben we ze opgespoord. Toevallig was hij van het dorp. We zijn het toen tegen die jongen zijn ouders gaan zeggen. Ze hebben het nooit meer geprobeerd.

Wat bij ons vroeger heeft geholpen.. Mijn vader heeft toen de voortuin vol met punaises gelegd voor 2 dagen deze 2 dagen hebben we wel de achterdeur na buiten moeten nemen haha. Vergeet niet je vrienden/ familie te waarschuwen dat ze achterom moeten Komen deze dagen. De kinderen hadden geen lol meer omdat ze de tuin niet in durfde te lopen.

Een nepcamera werkt net zo goed als een echte, zolang ze maar afgeschikt worden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100