Zijn er mensen met een hoog aanzien die de boel echt bedriegen?

...En zijn daar ook voorbeelden van?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou ervan uitgaan dat als iemand hoog aanzien heeft de boel standaard bedriegt... Dan zou het wel eens kunnen zijn dat je je vergist, maar ik zeg je dat het dan wel veel minder is dan als je dat niet doet... Ja hoor dat komt heel en heel vaak voor...

Ligt er aan wie je bedoelt met hoog aanzien? In de politiek? Dat zou ik niet weten maar ik werk bijv. bij een groot amerikaans bedrijf en daar wordt door mensen aan de top zeker gelogen en bedrogen.. en bewijzen zijn er ook van.. En de AH en de ABN zijn ook in het verleden in het nieuws geweest doordat er spelletjes zijn gespeeld aan de top.... Nu weer dat gedoe met Fortis.. En burgemeesters die de zaak anders brengen dan in werkelijkheid... Ja, ik denk dat wel degelijk veel mensen met zijn hoog aanzien de boel regelmatig flessen...

Ja hoor, neem een Bram Peper met zijn foute declaraties, omkoping zoals prins Bernhard met de lockheed/northrop en een hele hoop van de bouwfraude die ook gepaard ging met omkoping van ambtenaren. Ook veel zaken die toch in de doofpot verdwijnen zoals Docters v. Leeuwen en diverse bestuurders van grote organisaties die door de NMA gedaagd worden maar er met een schikking vanaf komen.

Ab Oosterhuis. Hij zei dat de Mexicaanse griep een hele pandemie zal worden en heeft het naar mijn mening flink aangedikt. Nu blijkt dat hij 10% aandelen heeft in een bedrijf dat het vaccin produceert!

Bronnen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4948858...

Kijk alleen maar even naar het declaratie gedrag van bepaalde regeringen inc. onze regering. Goedgekeurde gouddieven van het rijk.... en ze komen er nog mee weg ook ! Toegevoegd na 56 seconden: En wat dacht je van alle bonnussen waar de hoge heren zich mee verrijken

Wat dacht je van Tara Singh Varma, en de vraag blijft, waarom?

Sinterklaas

Madoff!

Ja en veel meer dan men denkt. Helaas komt men met eerlijkheid alleen niet (snel) hogerop (ellebogen schijnen het goed te doen op weg naar de top). De smaak van macht laat mensen dingen doen, waarvan ze op een gegeven moment niet eens meer merken dat het list en bedrog is. Het relativerend vermogen verdwijnt eveneens, aangezien in hun wereld dat eerder norm dan uitzondering is. Politiek, banken, (grote) bedrijven, overal waar macht voorkomt; hoe meer macht, hoe groter het potentieel bedrog.

Ik mag geen naam noemen maar deze 2 zijn zeer bekend in de politiek en hebben op ons werk meegewerkt aan een doofpotaffaire i.v.m. fraude. Dus ben goed genezen van onze regering. Maar het voorbeeld was gisteravond nog op het nieuws over de doofpotaffaire van het leger die betrokken zijn bij moorden op ontsnapte gevangenen. Nu het naar buiten is gebracht zullen ze een onderzoek instellen! Terwijl ze hier van op de hoogte waren.

Ach, in Italie hebben ze toch echt de kampioen aan het hoofd van de regering staan. Alhoewel... als je met steun van het volk de macht krijgt om alles naar je hand te zetten is het niet meer bedriegen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100