Zou jij wat onbekende medicijnen willen testen voor 2200 euro? Vind je dat niet eng?

http://studenten.net/studieleven/studieleven_nieuwz/5058/medicijnen_testen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Voor sommigen een geweldige oplossing voor mij een grote no-no.
Het kan jaren getest zijn op dieren maar nog steeds een andere uitwerking hebben op mensen.
Daarom moet het ook op ons getest worden omdat ze niet zeker kunnen zijn of het goed is voor ons.

en wie is de dupe als het mis gaat? Precies. Nee bedankt laat mij maar lekker een simpel baantje nemen dan en veilig geld verdienen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik heb geld nodig dus zou ik het zo doen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net al een hoop gezeik hierdoor gehad met mijn geliefde...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Och jee toch, da's minder leuk, maar om dan meteen aan de pillen te gaan..
Ja, ik heb er al eerder over nagedacht, en ik zou daar best voor in zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb sowieso een hekel aan medicijnen ik slik ze alleen als het echt niet anders kan.

Ik zou om onder andere om deze reden ook geen medicijnen testen voor geld. Je weet nooit wat het doet met je lichaam daardoor.

Er zijn genoeg andere die het wel kunnen en willen doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meeste medicijnen zijn al uitvoerig getest voor ze op mensen worden getest, op dieren bijvoorbeeld. Het is niet echt een enorm risico wat daar aan vast zit anders zou het wel bij wet verboden zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen probleem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absoluut niet, in geen 100 jaar!

Drie jaar geleden:

The anti-rheumatic drug Opren killed 76 people and caused serious illness to 3,500 others, despite having been declared safe after seven years of animal research.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waar kan ik tekenen? ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou dat niet doen, maar het kunnen leuke bijverdiensten zijn. Ik zou liever werk doen dat mij enige vorm van ervaring zou opleveren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Ik ga niet moedwillig mijn gezondheid op het spel zetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, zou ik niet doen. Of ik moest wel in erge geldnood zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het een nieuw medicijn zou zijn wat de remedie zou kunnen zijn voor de (levensbedreigende) ziekte die ik zou hebben, dan zou ik het denk ik wel doen.
(Aleen als alle reeds bestaande medicijnen niet zouden helpen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik het zou doen dan zou ik wel heeeel erg geld nodig hebben. Maar dan nog zou ik het ontzettend eng vinden om te doen, ookal is de kans zo klein, je zal net zien dat het bij mij fout gaat :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nooit ook niet voor het tienvoudige; wat is een mensenleven waard? 1 euro of een heel leven