te harde matras op hotel ,wat kan ik eraan doen ?

Ik ga regelmatig op vakantie ,en de hotelbedden zijn zo op het eerste zicht ok ,maar ik ben een zijslaper ,en heb na 2 nachten praktisch in elk hotelbed , pijn in mijn heupbeenderen ,en ben dan verplicht op de rug te slapen ,wat ik niet gewend ben .
Heeft er iemand een hulpmiddel ,(ik moet het wel in mijn valies kunnen meenemen )om minder hard te liggen ,en dus mijn gewone slaaphouding te kunnen aanhouden ?
Bestaat er misschien zoiets als een halve ,dunne opblaasmatras ,die opgeblazen niet meer dan 5 cm dik is ,en maximum 90 x50 grootte heeft ?

Toegevoegd na 23 uur:
De antwoorden die ik tot nu toe kreeg ,zijn echt niet van toepassing ,mijn vacantieplaats is Turkije ,Antalya ,en daar zouden ze je raar bekijken als je alleen met een bovenlaken slaapt ,met nachttemperaturen tussen 20 en 25 gr ,en een extra dekbed vraagt ;daar zijn ook geen extra dekens te vinden ,omdat die daar gewoon niet nodig zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.4K

Het beste antwoord

Een selfinflating slaapmatje, gebruik ik altijd in de tent
Leg daar het laken overheen en je slaapt volgens mij prima. De maat is 60 cm breed, 5 cm hoog, 180 lang. Je maakt een rolletje, dat weinig weegt.
Beetje extra bagage maar je slaapt tenminste goed.
Je hebt ze in alle prijzen vanaf 25-30 euro
Gewoon even naar een grote campingzaak gaan of via internet bestellen en thuis eerst uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heey

Ik ken je probleem ik heb dat ook weleens
Maar meestal ga ik naar hotels waar dat niet is
Dat kan je van te vore natuurlijk niet zien
Licht eraan ga je met de auto of het vliegtuig
Kijjk ga je met de auto : simpel gewoon een inklap matras kan je bijna overal halen en is niet duur je kan er op zitten liggen van alles

Ga je met het vliegtuig: lastigger maar ook op te lossen
Ik had een keer dat ik iemand bij me op de hotel kamer moest nemen
Gewoon e-mailen naar het hotel of ze opblaas matrassen hebben
Hebben ze meestal wel

Sucses!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag dan bij de receptie altijd een tweede dekbed. Ze denken dan dat ik dat dekbed wil omdat ik het koud heb, maar ik leg het dan lekker op het matras onder het onderlaken en slaap dan zacht. Dan kan ook met een paar opgevouwen dekens. Als je al de nam van het hotel weet war je gaat slapen, bel dan vantevoren even om dat extra dekbed te vragen. dan leggen ze het vast klaar op je kamer. Slaap zacht!