Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hebben de meeste mannen wel of geen lichaamsbeharing op het bovenlijf?

op tv strand en zwembad zie ik veel mannen zonder lichaamsbeharing op het bovenlijf, is dit de mode of hebben de meeste mannen geen lichaamsbeharing meer? of laten zij dit weghalen, als dat zo is wat is dan de beste en meest pijnloze manier met goed effect?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mensen scheren het weg of ze hebben gewoon geen haar op hun buik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ieder z'n eigen voorkeur denk ik, er zijn mannen die het wegscheren en mannen die het simpel weg (nog niet) hebben.

De meeste mannen hebben gewoon borsthaar, soms heel veel en soms weinig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de mensen op tv enz die halen het weg
Ik zou geen gemiddelde kunnen geven,maar over het algemeen hebben de meeste mannen wel borsthaar. De een uiteraard meer dan de ander. Over smaak valt niet te twisten, maar vandaag de dag kun je wel spreken dat een mannenborst zonder haar 'in' is. Overigens niet alleen borsthaar, maar ook oksels schaamhaar etc. Meest pijnloze manier is scheren, en harsen wordt meestal wel als het pijnlijkst ervaren. Harsen: pluspunt, haren komen minder gauw terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding