Hoe kan ik het beste op gewicht blijven?

Ik ben al 12 kilo afgevallen, hoe kan ik het beste nu op mijn gewicht bijven?

Toegevoegd na 52 seconden:
oeps... bijven is blijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, het is zeker een hele erge grote verleiding, haha.. ik doe mijn best om er vanaf te blijven.. maar is soms wel heel erg lastig! Soms dan smokkel ik wel wat, maar dan voel ik me daarna erg schuldig. lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! :)

Antwoorden (5)

knap dat je 12 kilo bent afgevallen, op gewicht blijven is levenslang op je voeding letten en dagelijks voldoende bewegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De belans vinden tussen eten bewegen enz. Gewoon gezond eten. Vermijd suikers, conservering middelen. Eet elke dag een product van de schrijf van vijf

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor de rest goed drinken. De alles beste manier om op gezicht te blijven is je prijsvertering op pijl te houden. je neemt minder vet op als je de maaltijd verspreid over de hele dag. Om de 2 bv een kleine maaltijd van maximaal 100 kcal. Zo heb je ook meer energie

Toegevoegd na 12 minuten:
En je hoeft niet voortdurend op je eten te letten want er bestaat ook light! Maar het best is om als tussendoortje fruit te nemen of rauwe groente. Wortel, komkommer sla. Verwen jezelf met een lekker slaatje. En een keer een ijsje of wat anders mag wel. Maar dan moet je wel iets meer bewegen. Maar je kan nooit alleen maar op de zelfde gezicht blijven. Dan verstoor je,je immuum systeem, In de winter iets meer eten dan in de zomer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed gedaan! Bega niet de fout om de rest van je leven te teren op light liflafjes en het angstvallig vermijden van vet. Probeer zoveel mogelijk te kiezen voor volwaardig voedsel, zoals volkoren, vers en zelfgemaakt en blijf verre van geraffineerd voedsel, met name geraffineerde koolhydraten. Als je daarin slaagt verzadigt je voeding goed, waardoor je honger echt gestild wordt en je niet snel de neiging hebt meer te eten dan je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door sporten kan jeje gewicht op pijl houden of door 1 keer in de week een balans dag te hebben.En probeer koolhydraten zo veel mogelijk te miniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen:

- Eet 's ochtends een uitgebreid en voedzaam ontbijt (eieren, volkorenbrood, worst, maar ook fruit).
- Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen).
- Eet altijd bewust! Eet dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten.
- Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt).
- Drink veel water (vult de maag en vertraagt de spijsvertering).
- Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering).
- Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ...
- Vermijd de bus en de auto. Ga te voet of met de fiets.