Mijn lievelingsseizoen is de herfst. Wat zegt dit over mij als persoon?

Beetje gekke vraag, maar wat komt er het eerst bij jullie op? Er zijn namelijk niet veel mensen met herfst als lievelingsseizoen.. of wel?
Voor de duidelijkheid: Ik hou natuurlijk niet van de regen in de herfst. Maar ik hou van de herfst vanwege de mooie bladeren en het werken richting de winter (kerst, nieuwjaar).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV mijne ook +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier nog een herfstliefhebben hoor! De geuren en de kleuren, de paddestoelen en de gezelligheid in huis. Ik ben weer in mijn element!!!

Het beste antwoord

Het gevoel van knusheid komt in je boven. Genieten van een lekkere wandeling, tussen de vallende bladeren, en daarna lekker naar huis om met een kop thee of iets anders.... lekker met je geliefde op de bank naar een mooie film kijken. Kaarsjes aan dekentje over je heen. Je bent een romantisch typ als dit je aanspreekt.
Wat hier boven staat vind ik ook een heerlijk gevoel.
Maar zo geniet ik van elke jaargetijden en zou ik persoonlijk nooit naar een land willen waar het altijd mooi weer is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee! +1

Andere antwoorden (6)

http://www.sochicken.nl/leven/wat_zeggen_de_seizoenen_over_jou.html

Toegevoegd na 1 minuut:
En je bent niet de enige,,ik ben ook een herftpersoon.
Heerlijk vind ik de herfst!!
En de beschrijving klopt helemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die rustig is en zichzelf goed vermaken kan,s,avonds graag de gordijnen dicht trekt en er een gezelligge avond van maakt.
Je hoeft er niet zo nodig uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uuh, je houdt van gezelligheid, lekker als de dagen gaan donkeren, zodat je met een glaasje wijn en een hapje erbij weer de kaarsjes kunt gaan aansteken,.
Jij bent vast zo'n 'laat de winter nu maar komen!' type!
Kom ik 'n keer 'n borrel bij je halen!
Gezellig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herfst, het verval.

De (kraan)vogel

Dit is een periode om verdriet en rouw los te laten en te vervangen door moed.

Als de herfst jouw seizoen is, dan ben je flexibel in het leven en wordt je niet geteisterd door controle te willen hebben. Ook wordt je niet beperkt door je overtuigingen.

Waarschijnlijk vind je van jezelf dat je sterke longen hebt, de dikke darm is ook dik in orde.
Ben je ook aangetrokken voor metalen sieraden?
Je rookt niet.

Je bent geen manager, baas of zelfstandige. De beschouwd jezelf meer als een levensgenieter. Die vrij is door je mentaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het eerst wat bij mij op komt is dat je dan een persoon bent die graag van leven houd waar wat in te beleven is,dus graag dingen ondernemen en niet stil zitten...herft vind ik de grootste verandering van het seizoen:het is kleurrijk en verfrissend,net als jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede middag
De herfst is ook mijn seizoen .
lekker de wind om je heen voelen,fijn wandelen .
en inderdaad als je weer thuis komt ,koffie ,daarna een lekker wijntje!